یورش های امریکا در غرب عراق 16 کشته برجای گذاشت + ویدیو

© Photo / IRNAКСИР атаковал позиции террористической группировки баллистическими ракетами
КСИР атаковал позиции террористической группировки баллистическими ракетами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
فرماندهی عملیات نظامی عراق از کشته شدن 16 نفر در نتیجه ای یورش های امریکا در این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، شفق نیوز روز شنبه به نقل از فرماندهی عملیات نظامی عراق در ولایت الانبار گزارش داد: گلوله باران ولایت الانبار در غرب عراق از سوی امریکا 16 کشته بر جای گذاشت.
در این بیانیه آمده است: "در نتیجه گلوله باران امریکا، 16 نفر کشته شدند".
Последствия ударов США по одному из предполагаемых объектов КСИР в Ираке и Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
کشته شدن چند نفر در سوریه در یورش های امریکا + ویدیو
یادآوری می کنیم، که شنبه شب، امریکا اعلام کرد، که بیش از 85 هدف متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای وابسته به آن در عراق و سوریه را در چارچوب حملات تلافی جویانه به پایگاه نظامی این کشور در اردن هدف قرار داده است. فرماندهی مرکزی پنتاگون گزارش داد که حملات حدود ساعت 16:00 جمعه به وقت ساحل شرقی ایالات متحده (ساعت 00:00 به وقت مسکو شنبه) انجام شد. به گفته ارتش امریکا، از جمله اهداف مورد اصابت هواپیماهای امریکایی، پست‌های فرماندهی، مراکز اطلاعاتی، تأسیسات ذخیره موشک و پهپاد و همچنین سایر تأسیسات مرتبط با تضمین عملیات زنجیره تأمین مهمات برای سپاه و نیروهای متحد در عراق و سوریه است.
شبکه تلویزیونی دولتی سوریه الاخبار گزارش داد، که در نتیجه حملات امریکا به مواضع در صحرای سوریه و در مرز سوریه و عراق چندین نفر کشته شدند. یک منبع اسپتنیک در سرویس امنیتی عراق از کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن یک نفر دیگر در نتیجه حمله امریکا به منطقه القائم در غرب عراق خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала