گروه های عراقی از یورش به پایگاه امریکایی خبر دادند

© Photo / U.S. Army/Sgt. Kissta FeldnerАмериканские военные на базе Таджи в ираке
Американские военные на базе Таджи в ираке  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
گروه های عراقی از یورش به پایگاه امریکایی "حریر" با بکارگیری از پهپاد خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت اسلامی عراق با نشر خبرنامه ای از یورش به پایگاه نظامی امریکا "حریر" در کردستان عراق خبر داد.
این یورش پس از آن صورت گرفت که هواپیماهای امریکایی در پاسخ به کشته شدن نیروهای امریکایی در پایگاهی در اردن، یورش های را در غرب عراق و مناطق مرزی با سوریه انجام دادند.
КСИР атаковал позиции террористической группировки баллистическими ракетами - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
یورش های امریکا در غرب عراق 16 کشته برجای گذاشت + ویدیو
در بیانیه این گروه آمده است: "مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر امریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار مردم ما در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، روز شنبه 3 فیبروری 2024 به پایگاه حریر اشغالگران امریکایی در اربیل در شمال عراق با بکارگیری از پهپاد یورش بردند".
یادآوری می کنیم، که شنبه شب، امریکا اعلام کرد، که بیش از 85 هدف متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای وابسته به آن در عراق و سوریه را در چارچوب حملات تلافی جویانه به پایگاه نظامی این کشور در اردن هدف قرار داده است. فرماندهی مرکزی پنتاگون گزارش داد که حملات حدود ساعت 16:00 جمعه به وقت ساحل شرقی ایالات متحده (ساعت 00:00 به وقت مسکو شنبه) انجام شد. به گفته ارتش امریکا، از جمله اهداف مورد اصابت هواپیماهای امریکایی، پست‌های فرماندهی، مراکز اطلاعاتی، تأسیسات ذخیره موشک و پهپاد و همچنین سایر تأسیسات مرتبط با تضمین عملیات زنجیره تأمین مهمات برای سپاه و نیروهای متحد در عراق و سوریه است.
شبکه تلویزیونی دولتی سوریه الاخبار گزارش داد، که در نتیجه حملات امریکا به مواضع در صحرای سوریه و در مرز سوریه و عراق چندین نفر کشته شدند. یک منبع اسپتنیک در سرویس امنیتی عراق از کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن یک نفر دیگر در نتیجه حمله امریکا به منطقه القائم در غرب عراق خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала