زنهار جدید غرب به زلنسکی

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
کشورهای غربی به رئیس جمهور اوکراین زنهار داد تا از فساد در اوکراین جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، آسیا تایمز می نویسد، غرب به ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اولتیماتوم داده است تا کمک های بیشتری ارائه کند.
غرب خاطرنشان می شود، تا زمانی که رئیس رژیم کیف وضعیت فساد در کشور را تغییر ندهد، برای او دشوار است که روی دریافت بودجه اضافی حساب کند.
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
زلنسکی به دلیل ناکامی در جبهه و مشکلات با غرب در شرایط سختی قرار دارد
خبرگزاریAT می نویسد: "رسوایی های پرمخاطب - و تصور عمومی مبنی بر اینکه اوکراین هنوز قادر به غلبه بر فساد نیست - در زمانی که بقای آن به شدت به تداوم کمک های نظامی و مالی غرب بستگی دارد، به تهدیدهای جدی تر وجودی تبدیل شده اند".
در مقاله آمده است: "در مجموع، رسوایی فساد و گزارش‌های مربوط به انشعاب در رأس دولت، اعتماد غرب را تضعیف می‌کند که اوکراین راهی معتبر برای اجتناب از شکست دارد، چه رسد به رسیدن به پیروزی".
این نشریه خاطرنشان می کند، که این وضعیت تنها غرب را از حمایت بیشتر دور می کند و وضعیت را برای زلنسکی پیچیده می کند.
این نشریه نوشته است: "زلنسکی در داخل کشور آسیب پذیرتر شده است. این تنها به تعمیق و تحکیم اختلافات سیاسی در اوکراین کمک خواهد کرد. و این آخرین چیزی است که او در زمانی که بحث های بسیار بحث برانگیز بر سر راهبرد نظامی وجود دارد و اختلافات بین رهبری سیاسی و نظامی کشور به طور فزاینده ای آشکار می شود، به آن نیاز دارد".
پیش از این، فلوریان فیلیپو، رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه گفته بود، که غرب باید انتقال سلاح و پول به اوکراین را به دلیل سطح بالای فساد در این کشور متوقف کند. اخیراً کانال تلگرامی نشریه Strana.ua با استناد به بیانیه سرویس امنیتی اوکراین گزارش داد، که مقامات وزارت دفاع و مدیران شرکت Lviv Arsenal تحت بازرسی قرار گرفتند. به گفته بازرسان، آنها تقریباً 1.5 میلیارد گریونا (39.6 میلیون دالر) هنگام خرید پوسته سرقت کردند. به گفته این نشریه، مقامات پیشین و کنونی وزارت دفاع اوکراین و رئیسان شرکت های وابسته در این معامله مشارکت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала