زلنسکی به دلیل ناکامی در جبهه و مشکلات با غرب در شرایط سختی قرار دارد

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
عضو شوید
یک روزنامه اسپانیایی از شرایط دشوار رئیس جمهور اوکراین به دلیل اختلاف با رهبری نظامی، شکست در جبهه، فساد و جلوگیری از کمک های غرب خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی ABC می گوید: ولادیمیر زلنسکی به دلیل اختلاف با رهبری نظامی، شکست در جبهه، فساد و جلوگیری از کمک های غرب در موقعیت دشواری قرار گرفت.
این نشریه می نویسد: "او در یک محیط بسیار پیچیده و خصمانه غوطه ور است: او در حال شکست در جنگ است، اهداکنندگان خسته هستند، فساد بیداد می کند، اختلافات با رهبری نظامی غیرقابل انکار است، و علاوه بر آن، درگیری های بین المللی دیگری در حال ظهور است".
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2024
زلنسکی در برلین تحقیر شد
همانطور که اشاره شد، اوکراین تقریباً برای همه چیز به کمک های خارجی وابسته است و در پایان سال گذشته - ابتدای سال جاری، مشکلاتی با تخصیص آن به ایالات متحده و اتحادیه اروپا به وجود آمد.
این نشریه تاکید می کند، که زلنسکی به شدت منتظر تغییر مطلوب در وضعیت بین المللی است.
به گفته این روزنامه، ابتکارات نظامی زلنسکی به اقدامات منزوی و محدود می شود، که بلافاصله توسط رسانه ها اغراق آمیز می شود، آنها "تصویر محکمی از فرصت ها" ایجاد می کنند که اوکراین در واقع ندارد.
ضد حمله اوکراین در 4 جون آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: "ضد حمله" نه تنها متوقف شده است، "این یک شکست است".
در آغاز دسمبر، تلاش برای حمله به کیف بیش از 125 هزار کشته و زخمی از دست داد. همانطور که پوتین در خط مستقیم دسمبر گفت: غرب هر آنچه را که وعده داده بود به اوکراین داد، و حتی بیشتر - در این مدت نیروهای مسلح روسیه 2.3 هزار خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین، از جمله 747 تانک، شوروی و غربی لئوپارد و چلنجر 2 و ای ام ایکس را نابود کردند.
به گفته سرگئی شایگو، وزیر دفاع اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала