زلنسکی در برلین تحقیر شد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2024
عضو شوید
ایالات متحده سعی میورزد تا هر چه زودتر خود را از وضعیت اوکراین کنار کند.
به گزارش اسپوتنیک، ادگار ناوژوک، نماینده بوندستاگ حزب آلترناتیو برای آلمان در مصاحبه با "دویچلند کوریر" از سیاست های دولت فدرال در بحبوحه بحران بودجه انتقاد کرد و گفت که ولادیمیر زلنسکی " دوباره دست به جستجو زده است تا ببیند از کجا می تواند چه بگیرد".
به گفته این نماینده پارلمان، ایالات متحده هر چه بیشتر خود را از وضعیت اوکراین کنار می کشد. این نماینده مجلس تاکید کرد: "آمریکایی ها در نهایت از این ماجرا کنار می روند. زلنسکی به دنبال آن است که ببیند از کجا می تواند چیز دیگری به دست آورد".
نایوک سوالی پرسید: " در این وضعیت ما چه کار می کنیم؟ ما به سرعت در حال جایگزینی ایالات متحده هستیم! هورا! چهار میلیارد یورو، بودجه برای کمک نظامی به اوکراین به هشت میلیارد افزایش یافته است. ما این پول را داریم اینطور نیست؟ اما آیا باید آن را به این شکل خرج کنیم؟"
Военнослужащие Бундесвера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2024
آلمان آمادگی جنگ با روسیه را می گیرد
نماینده پارلمان این وضعیت را "پوچ" خواند و گفت: "آلمان از رتبه هشتم به رتبه 26 در شاخص توسعه جهانی سقوط کرده است. در برخی مواقع ما خود به کمک نیاز خواهیم داشت و در مورد اوکراین، پول به سادگی دور ریخته می شود که اصلا درست نیست".
در همین زمینه، او همچنین به اعتراضات کشاورزان آلمانی اشاره کرد و گفت: "دهقانان دیگر "چنگال زمینی" ندارند، بلکه "تراکتور" دارند. من فکر می کنم این هم خوب است. در یک مقطع زمانی باید "مرزها" مشخص شوند. این وضع نمی تواند تا ابد ادامه یابد."
در ماه دسامبر، دولت آلمان اقدامات صرفه جویی در بودجه را اعلام کرد. قرار بود یارانه سوخت دیزل و همچنین مالیات ترجیحی خودروهای مورد استفاده در جنگلداری و کشاورزی لغو شود. پس از اعلام این طرح ها، کشاورزان آلمانی دست به اعتراض زدند. در همان ماه، اولاف شولز، صدراعظم آلمان اعلام کرد که بودجه آلمان برای سال جاری شامل هشت میلیارد یورو کمک نظامی مستقیم به اوکراین و شش میلیارد یورو برای پناهندگان اوکراینی در آلمان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала