آلمان آمادگی جنگ با روسیه را می گیرد

© AFP 2023 / Vano ShlamovВоеннослужащие Бундесвера
Военнослужащие Бундесвера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2024
عضو شوید
تشدید تنش ها می تواند از فبروری 2024 با شروع حمله فعال روسیه علیه مواضع قوای مسلح اوکراین آغاز شود.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی "بیلد" با اشاره به سند محرمانه بوندسور نوشت که آلمان به جنگ بین ناتو و روسیه آماده می شود که طبق سناریوی وزارت دفاع آلمان ممکن است در تابستان سال 2025 آغاز شود.
این نشریه نوشت: "در روز ایکس"، طبق سند محرمانه بوندسور، قوماندانی عمومی ناتو دستور انتقال 300 هزار نیرو به جناح شرقی از جمله 30 هزار سرباز بوندسور را صادر خواهد کرد.
به نوشته این نشریه، تشدید تنش ها می تواند از فبروری 2024 با شروع حمله فعال روسیه علیه مواضع قوای مسلح اوکراین آغاز شود، که طبق این مقاله، تا جون همان سال، با عقب نشینی قوای مسلح اوکراین به پایان خواهد رسید.
Министр финансов Германии Кристиан Линднер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سخنان تکان دهنده ای وزیر مالیه آلمان درباره ای روسیه و اوکراین
"در سناریوی آمادگی برای جنگ با دقت محل وقوع و ماه آغاز عملیات جنگی که اقدامات روسیه و غرب به اعزام صدها هزار سرباز ناتو و وقوع جنگ اجتناب ناپذیر در تابستان 2025 ختم خواهد شد، شرح داده شده است".
بر اساس گزارش ها، محتمل ترین مکان برای برخورد، کریدور "سووالکسکی" بین بلاروس و منطقه کالینینگراد خواهد بود. با این همه، نویسندگان مقاله این سوال را مطرح می کنند که این تشدید فرضی چگونه به پایان خواهد رسید.
روسیه بارها تاکید کرده است که تهدیدی برای هیچ یک از کشورهای ناتو نیست، اما اقدامات را که به طور بالقوه برای منافع این کشور خطرناک است، نادیده نخواهد گرفت. همزمان، این کشور همچنان برای گفتگوی سازنده و مذاکرات آماه است، اما بر مبنای برابر و متقابل یکسان، غرب باید از نظامی‌سازی قاره دست بردارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала