واکنش وزارت خارجه روسیه به گزارش های مربوط به بکارگیری روسیه از جنگ افزارهای ایران و کوریای شمالی

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه با همکاری ایران و کوریای شمالی تعهدات بین المللی را زیر پا نمی گذارد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: روسیه هیچ تعهد بین المللی را نقض نمی کند و روابط دوجانبه سودمند با ایران و کوریای شمالی را توسعه می دهد.
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2023
مسکو ادعای همکاری نظامی-فنی روسیه و کوریای شمالی را بی اساس خواند
زاخارووا در یک نشست توجیهی در پاسخ به این پرسش که چگونه وزارت خارجه کوریای شمالی در حال توسعه روابط خود بر اساس احترام متقابل است و این کار را برای منافع متقابل انجام می دهد، گفت: "فدراسیون روسیه با تعامل با ایران و کوریای شمالی هیچ چیزی را نقض نمی کند".
این وزارتخانه به اظهارات رسانه‌های غربی درباره استفاده ادعایی روسیه از تسلیحات کوریای شمالی و ایران در منطقه عملیات ویژه نظامی و اینکه آیا استفاده از تسلیحات این کشورها "هیچ قانون قانونی" را نقض نمی‌کند، واکنش نشان می‌دهد.
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: "کشور ما هیچ تعهد بین المللی را نقض نمی کند. همین دوره است. آنچه انجام می دهیم، چگونه انجام می دهیم، چرا انجام می دهیم، در واقع موضوع کاملا شخصی ما در روابط با سایر کشورها است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала