مسکو ادعای همکاری نظامی-فنی روسیه و کوریای شمالی را بی اساس خواند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه: اتهامات مربوط به همکاری غیرقانونی نظامی-فنی بین فدراسیون روسیه و کوریای شمالی غیرقابل اثبات است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت: اتهامات علیه فدراسیون روسیه و کوریای شمالی مبنی بر همکاری غیرقانونی نظامی-فنی بین این کشورها اثبات نشده است، روسیه مسئولانه به تعهدات بین المللی خود عمل می کند.
زاخارووا گفت: "اتهامات "مجموعه غرب" مبنی بر همکاری "غیرقانونی" نظامی-فنی بین روسیه و کوریای شمالی، به سبک بسیار محتمل مورد علاقه، بی‌اساس و بی‌اساس است. در بیانیه ای که توسط وب سایت وزارت امور خارجه روسیه منتشر شد، آمده است.
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه افزود: روسیه "مسئولانه به تعهدات بین المللی خود از جمله قطعنامه های شورای امنیت عمل می کند. و این ما را از توسعه روابط سنتی دوستی و همکاری با همسایگان خود از جمله کوریای شمالی که ریشه های تاریخی طولانی دارد باز نمی دارد. "
Военнослужащие 175-й группы по операциям в киберпространстве армии США на авиабазе Warfield в штате Мэриленд - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2023
اتحاد جدید امریکا، جاپان و کوریای جنوبی بر علیه کوریای شمالی
علاوه بر این، زاخارووا تأکید کرد که روسیه مورد انتقاد امریکا و متحدان آن است، اگرچه این کشورها هستند که هنجارهای پذیرفته شده عمومی قوانین بین المللی را نقض می کنند و همچنین رژیم جنایتکار کی یف را با سلاح پمپاژ می کنند و در نتیجه به ادامه خونریزی کمک می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала