دیدگاه ترامپ درباره ای پوتین و شی جین پینگ

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент США Дональд Трамп во время встречи на полях саммита "Группы двадцати" в Осаке
Президент РФ Владимир Путин и президент США Дональд Трамп во время встречи на полях саммита Группы двадцати в Осаке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا گفت: رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور چین برخلاف رئیس جمهور کنونی امریکا، کشورهایشان را دوست دارند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رهبر پیشین امریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، برخلاف جو بایدن، رئیس جمهور کنونی امریکا، کشورهای خود را دوست دارند.
ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
ترامپ: دولت بایدن نمی‌داند با پوتین چگونه برخورد کند
ترامپ گفت: "آنها (رهبران روسیه و چین) کشورهای خود را دوست دارند و می خواهند کشورهایشان موفق شوند. و ما مردی داریم (بایدن) که به نظر من توانایی این کار را ندارد".
به گفته ترامپ، پوتین و شی جین پینگ، چه بخواهید چه نخواهید، افراد "بسیار باهوش و قدرتمند" هستند.
رئیس جمهور پیشین امریکا بار دیگر گفت، که بایدن "بسیار بی کفایت" است، "نمی تواند دو کلمه را به هم متصل کند، از صحنه پایین بیاید و پله ها را پیدا کند".
یادآوری می کنیم، که لغزش ها و رفتار رئیس جمهور کنونی ایالات متحده مرتباً باعث ایجاد شک و تردید درباره ای توانایی او در انجام وظیفه می شود و او اغلب مورد شوخی قرار می گیرد. گاهی اوقات بایدن 81 ساله نام یا سمت افراد حاضر را اشتباه می گیرد و بارها بوده است که برای یافتن راهی برای بیرون رفتن از صحنه به کمک دیگران متوسل شده است. همچنین رئیس جمهور امریکا بارها و بارها از روی پله ها و پله های هواپیما افتاده است، از بایسکل خود به پایین افتاد و در حالت خالی به دور خود چرخید تا دست بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала