ترامپ: دولت بایدن نمی‌داند با پوتین چگونه برخورد کند

© Carlos Barriaترامپ: بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند
ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده اعلام کرد ‌که دولت کنونی این کشور، توانایی و دانش کنار آمدن با رئیس‌جمهوری روسیه را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، اعلام کرد‌ که مقام‌های دولت کنونی این کشور نمی‌داند چگونه با "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهوری روسیه کنار بیاید.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در یک گردهمایی تبلیغاتی در حمایت از "مهمت آز" نامزد مجلس سنا در پنسیلوانیا گفت: «آن‌ها نمی‌دانند چگونه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) رفتار کنند. آن‌ها دقیقا چیزهای اشتباه را در زمان اشتباه می‌گویند. میلیون‌ها نفر در نهایت کشته خواهند شد زیرا ما نمی‌دانیم چه می‌کنیم.»
ترامپ بر این باور است که دولت ‌جو بایدن‌ هیچ چیزی از روانشناسی نمی‌داند و نمی‌دانند چگونه ثبات را به شرایط کنونی بازگردانند.
وی هچنین تأکید کرد که ناتوانی مقام‌های کنونی ایالات متحده در مواجهه با شرایط اوکراین، می‌تواند به قربانی شدن میلیون‌ها نفر در این کشور بینجامد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در این باره گفت: "آن‌ها اصلاً نمی‌دانستند چه واکنشی نشان بدهند و این می‌توانست به مرگ میلیون‌ها نفر منجر شود."
ترامپ همچنین اظهار داشت که به باور وی، دوران حاضر، به دلیل "قدرت شگفت‌انگیز تسلیحات"، خطرناک‌ترین دورران در تاریح آمریکا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала