لاوروف: شخصاً مرکل و اولاند اعتراف کردند که اوکراین را برای جنگ آماده می کردند

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان و فرانسوا اولاند رئیس جمهور سابق فرانسه اعتراف کردند که اروپا فقط برای به دست آوردن زمان و آماده کردن اوکراین برای جنگ به توافقات مینسک نیاز دارد.
به گزارش اس پوتنیک، همانطور که می دانید توافقات مینسک توسط پوتین نابود نشد. هم مرکل و هم اولاند تلاشی برای کارکرد آنها نکردند. هر دو اعتراف کردند که این قراردادها را فقط برای به دست آوردن زمان و آماده کردن اوکراین برای جنگ امضا کردند... اینها حقایق آشکار است، بارها در فضای عمومی شنیده شد، توسط بسیاری از سیاستمداران و روزنامه نگاران مورد تجزیه و تحلیل، بحث و بررسی قرار گرفت. وزیر امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اظهارات ولادیمیر زلنسکی در داووس مبنی بر اینکه روسیه مسئول شکست توافقات است، اظهار نظر کرد.
وی خاطرنشان کرد: زلنسکی "بدون تردید" از تریبون مجمع در داووس به جامعه جهانی دروغ می گوید.
کرملین خاطرنشان کرد که پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهور سابق اوکراین، آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان و فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه تأیید کردند که توافق‌های مینسک برای کشورهایشان پرده‌ای برای آماده شدن برای سناریوی خشونت‌آمیز در دونباس است.
پوتین مرکل و اولاند خواستار برقراری آتش بس در اوکراین از اول سپتامبر شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2023
اولاند و مرکل هشت سال روسیه را فریب دادند تا اینکه اوکراین آماده جنگ شود
بنابراین، در دسامبر 2022، مرکل توافقات مینسک را تلاشی برای دادن زمان به اوکراین برای "قوی تر شدن" خواند. او خاطرنشان کرد که اوکراین امروز از نظر نظامی "دیگر آن چیزی نیست که در سال های 2014-2015 بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала