- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

غرب به خاطر منافع خود وضعیت اوکراین را تا پایان پیش خواهد برد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Остатки реактивного боеприпаса в районе Красного Лимана в ДНР
Остатки реактивного боеприпаса в районе Красного Лимана в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهوری خلق دونتسک تاکید کرد، که هیچ توهمی مبنی بر اینکه غرب کمک به کیف را متوقف می کند، نداشته باشید.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک، نسبت به توهمات درباره ای توقف احتمالی کمک غرب به کیف هشدار داد: ایالات متحده و متحدانش وضعیت با اوکراین را تا پایان پیش خواهند برد، درگیری را طولانی خواهند کرد، غرب عمیقاً نسبت به آنچه که برای اوکراینی ها رخ خواهد داد بی تفاوت است.
پوشیلین در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: "من هنوز عجله ای برای تجربه هیچ توهمی در اینجا ندارم که همه چیز پیش از این تکمیل شده است و همه کمک ها از دست رفته است. این چنین نیست، در اینجا غرب جمعی این وضعیت را تا پایان پیش خواهد برد - یعنی تا آنجا که ممکن است درگیری را طولانی تر کند".
Министр обороны Украины Рустем Умеров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع اوکراین از فساد گسترده در نیروهای مسلح این کشور پرده برداشت
او خاطرنشان کرد: "آنها به اوکراین اهمیت نمی دهند، آنها مطلقاً برای آنها مهم نیست که چه اتفاقی برای اوکراینی ها می افتد. آنها منافع خود را دارند و توسط آنها هدایت می شوند".
به گفته رئیس جمهوری خلق دونتسک ، اوکراین ذهنیت خود را از دست داده و به سادگی به یک شی تبدیل شده است.
او بر این باورد است، که بر این اساس، نوعی بسیج غیرانسانی که در آنجا اتفاق می‌افتد "هیچ چیز بزرگی نیست"، ضررهای بزرگ "بسیار بزرگ نیست"، چیز دیگری را می‌توان تحت فشار گذاشت. متأسفانه این وضعیت تا جایی که به نفع آنها باشد، تا جایی که مصلحت داشته باشد ادامه خواهد داشت.
او خاطر نشان کرد: "اینکه چه شکلی به خود خواهد گرفت چندان مهم نیست. من فقط در مورد ایالات متحده صحبت نمی کنم، من در مورد انگلیس صحبت می کنم، در مورد سایر کشورهای اروپایی که اکنون به دلیل اقدامات خود مخالفان ما هستند. بنابراین ما اینجا آرام نمی گیریم و تا زمانی که تکالیف تعیین شده از سوی فرماندهی بزرگ کل قوا به طور کامل عملی نشود، پیش می رویم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала