- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزیر دفاع اوکراین از فساد گسترده در نیروهای مسلح این کشور پرده برداشت

CC BY 2.0 / MC1 Alexander Kubitza / Ukrainian Minister of Defence Rustem UmerovМинистр обороны Украины Рустем Умеров
Министр обороны Украины Рустем Умеров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2024
عضو شوید
وزیر دفاع وزارت دفاع اوکراین از فساد گسترده به ارزش 10 میلیارد گریونا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رستم اومروف، رئیس وزارت دفاع اوکراین در برگه ای رخنامه اش نوشت: ممیزی داخلی وزارت دفاع اوکراین نقض بیش از ده میلیارد گریونا را در مدت کوتاهی فاش کرد.
او نوشت: "آنها (ممیزی داخلی وزارت دفاع و بازرسی کل به روز شده وزارت دفاع) پیش از این تخلفات زیادی را کشف کرده اند - در چهار ماه گذشته بیش از ده میلیارد گریونا انجام شده است".
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فشرده ای از گزارش وزارت دفاع روسیه درباره ای پیشرفت عملیات نظامی ویژه در 8 جنوری 2024
یک روز پیش، اداره دولتی تحقیقات اوکراین گزارش داد، که یک پرونده جنایی جدید در اوکراین در برابر معاون پیشین وزیر دفاع و رئیس این وزارتخانه گشوده شده است؛ آنها متهم به اختلاس تقریباً 950 میلیون گریونا (بیش از 25 میلیون دالر) هنگام خرید جلیقه ضد گلوله هستند.
پیش از این، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفته بود، که پولی که اتحادیه اروپا برای کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نه برای ایجاد، بلکه برای جنگ استفاده می‌شود، در حالی که سطح فساد در کیف در حال افزایش است.
به نوبه خود، پولیتیکو گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، بسیار بیشتر از آنچه در سطح عمومی اعتراف می کند، نگران مشکل فساد در اوکراین است. افزون بر این، گیتاناس ناوسدا، رئیس جمهور لیتوانیا گفت، که رسوایی های فساد در اوکراین بر تصمیم کشورهای غربی برای تامین سلاح به کیف تأثیر می گذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала