- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گفت و گوی وجود نخواهد داشت/ درگیری در اوکراین با تسلیم کامل نیروهای مسلح اوکراین پایان خواهد یافت

© AP Photo / Bernat ArmangueУкраинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото
Украинские военнослужащие в сопровождении членов Иностранного легиона под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2024
عضو شوید
افسر پیشین اطلاعاتی امریکا گفت: نیروهای مسلح روسیه نیروهای مسلح اوکراین را مجبور به تسلیم خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر اطلاعاتی گشت وظیفه ای پیشین ارتش امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب امریکا گفت: درگیری در اوکراین با تسلیم کامل نیروهای مسلح اوکراین پایان خواهد یافت.
او ادعا کرد: "چگونه گفت و گویی؟ هیچ گفت و گویی وجود نخواهد داشت. تسلیم بی قید و شرط خواهد بود. ارتش روسیه به ارتش اوکراین ضربه می زند تا ارتش اوکراین را نابود کند و این منجر به فروپاشی رژیم زلنسکی می شود".
На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
امریکا به زودی توانایی فراهم سازی موشک های پاتریوت به اوکراین را نخواهد داشت
به گفته وی، اوکراین چندین تلاش برای پایان دادن به درگیری داشته است، اما هر بار از انجام این کار خودداری کرده است. اکنون رهبری اوکراین تنها منتظر یک نتیجه از درگیری ها خواهد بود.
ریتر خلاصه کرد: "چرا با رژیمی مذاکره می کنید که در صدد نابودی آن هستید و در انجام آن موفق هستید؟ بنابراین نه، از دیدگاه من، هیچ مذاکره ای وجود نخواهد داشت. این جنگ زمانی پایان می یابد که روسیه نیروهای مسلح اوکراین را شکست دهد و اوکراینی ها بگویند که تسلیم می شوند و بدون قید و شرط تسلیم می شوند".
پس از شکست بزرگ ضد یورش تابستانی نیروهای مسلح اوکراین، نیروهای روسیه در منطقه عملیات ویژه به موفقیت چشمگیری دست یافتند. در پایان ماه دسمبر، وزیر دفاع سرگئی شایگو به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گزارش داد، که واحدهای نیروهای مسلح مارینکا را به طور کامل در جمهوری خلق دونتسک آزاد کرده اند. افزون بر این، چتربازان روسی سنگرهای مهم نیروهای مسلح اوکراین را در زاپروژیا را به تصرف خود درآوردند و در آنها جای پایی پیدا کردند و پس از آن منطقه را از دشمن پاکسازی کردند.
رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند، که واشنگتن و بروکسل از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم زلنسکی در حال ضعیف شدن است. به گزارش ان بی سی، مقامات امریکایی و اروپایی در حال حاضر با کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله خطوط کلی آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر کند، گفتگو می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала