دزدی و چپاول دارایی های مردم غزه از سوی ارتش اسرائیل

© MAHMUD HAMSИзраильские военнослужащие проходят мимо разрушенных зданий по дороге Салахеддин, которая соединяет север сектора Газа с югом, в районе Зейтун на окраине города Газа
Израильские военнослужащие проходят мимо разрушенных зданий по дороге Салахеддин, которая соединяет север сектора Газа с югом, в районе Зейтун на окраине города Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2024
عضو شوید
مقام های فلسطینی از جنایت تازه ارتش اسرائیل و دستبرد آنها به دارایی های قیمتی مردم غزه به ارزش میلیون‌ها دالر خبر داده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، دفتر رسانه‌ای دولت حماس روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای نوشت: "نظامیان ارتش اسرائیل پول، طلا و اشیای باستانی را از مردم غزه دزدی کرده اند".
حماس می گوید، که ده‌ها مورد استشهادنامه و شکواییه از سوی مردم درباره ای دزدی پول، طلا و آثار باستانی به ارزش 92 میلیون شِکِل (25 میلیون دالر) از سوی ارتش اشغالگر در جریان 92 روز گذشته دریافت کرده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در جریان گزارشی این دزدی ها را مستند و آن را "دزدی و چپاول سیستماتیک دارایی های غزه" خوانده است.
Разрушенные здания в результате израильского авиаудара на севере сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
افزایش جان باختگان غزه به ۲۲۷۲۲ نفر
مقام های فلسطینی پیش از این از جنایت تازه ارتش اسرائیل و نبش قبر 1100 نفر در گورستان محله التفاح (واقع در شمال شرق شهر غزه) پرده برداشته‌اند امری که شبهه سرقت اعضای بدن شهدای غزه را قوت داده است.
دفتر رسانه‌ای حماس در بیانیه خود به روشهای دزدی صهیونیستها پرداخت و نوشت که "عملیات سرقت" به طرق مختلف صورت گرفته است. روش اول در ایست‌های بازرسی مانند بزرگراه صلاح الدین بود؛ جاییکه نظامیان صهیونیست در مراکز ایست و بازرسی، کیفهای حاوی اموال گرانقیمت آوارگانی که به سمت جنوب در حال کوچ اجباری بودند را مورد دستبرد قرار داده‌اند.
روش دوم دزدی های دارایی ها از خانه‌هایی است که زیر بمباران و تهدیدهای ارتش اسرائیل تخلیه شده است. از جمله بیت لاهیا که نظامیان اسرائیلی وارد خانه‌ها شده و حتی در آن عکس یادگاری گرفته و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала