- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بدون کمک مالی امریکا، اوکراین با فروپاشی اجتناب ناپذیری روبرو است

© AP Photo / Efrem LukatskyВоенный ВСУ во время боевой подготовки на военном полигоне
Военный ВСУ во время боевой подготовки на военном полигоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
عضو شوید
ایالات متحده زنگ خطر را درباره ای وضعیت اوکراین به صدا درآورده است.
به گزارش اسپوتنیک، کنر اکولس در مقاله ای برای Responsible Statecraft نوشته است، که وضعیت اوکراین در جبهه به طور پیوسته بدتر خواهد شد، زیرا ایالات متحده کمک مالی به کیف را متوقف کرده است.
او خاطرنشان کرد: "اکنون سال 2024 است و ایالات متحده رسماً پول خود را برای اوکراین تمام کرده است. در حالی که کنگره بحث می کند که در آینده چه باید بکند، موقعیت کیف از نقطه نظر نظامی ناگزیر بدتر خواهد شد".
اکولس تاکید کرد، که نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیم ایالات متحده درباره ای بودجه بستگی دارد و وضعیت در کنگره به بهترین شکل برای کیف توسعه نمی یابد.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
وزارت خارجه روسیه: اوکراین به میدان آزمایش ناتو برای مبارزه با روسیه در فضای دیجیتال تبدیل شده است
کارشناسی چنین نتیجه گیری کرد: "اغراق آمیز نیست اگر بگوییم آنچه در کاپیتول هیل طی چند هفته آینده اتفاق می افتد می تواند به طور قاطع مرحله بعدی درگیری (در اوکراین) را تعیین کند. نتیجه اصلی واضح است: کنگره ممکن است کمک مالی جدید به اوکراین را در سال روان تایید نکند".
روز پیش، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت، که ایالات متحده دیگر بودجه لازم برای پشتیبانی بیشتر از کیف را ندارد.
وی همچنین خاطرنشان کرد، که آخرین بسته کمکی که در 27 دسمبر از سوی جو بایدن، رئیس جمهور امریکا امضا شد، هنوز به طور کامل به اوکراین تحویل داده نشده است. کربی گفت، که این ممکن است "هفته ها" طول بکشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала