اپوزیسیون اوکراین از عوامل سقوط زلنسکی را نام برد

© AP Photo / Mindaugas KulbisПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите НАТО в Вильнюсе 12 июля 2023 года.
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите НАТО в Вильнюсе 12 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2024
عضو شوید
رهبر حزب اپوزیسیون اوکراین "برای زندگی" گفت که گذار به ایدئولوژی نازی باعث سقوط زلنسکی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور مدودچوک، رهبر حزب اپوزیسیون "برای زندگی" که در اوکراین ممنوع شده است، و رئیس شورای جنبش "اوکراین دیگر" گفت که ولادیمیر زلنسکی چندین اشتباه مرتکب شد که منجر به سقوط وی شد.
مدودچوک در مقاله ای در وب سایت جنبش "اوکراین دیگر" نوشت: اولین اشتباه زلنسکی، دخالت افراد غیرحرفه ای در قدرت بود. زلنسکی طبق قوانین صنعت سرگرمی وارد سیاست شد و سیاست خود را دقیقاً بر اساس این قوانین ادامه داد.
این سیاستمدار اوکراینی خاطرنشان کرد که دومین اشتباه وی " گذار به ایدئولوژی نازی" بود.
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
"شکست عمیق" اخبار وحشتناکی از جبهه به زلنسکی گفته شد
مدودچوک خاطرنشان کرد: نازیسم به ایجاد جنگجویان نور از "خادمان مردم" کوته‌نگر و دزد کمک می‌کند و دیگران را متهم می‌کند که برای مسکو، "شیطان جهان" کار می‌کنند.
مدودچوک تاکید کرد که سومین اشتباه زلنسکی، دست بالا گرفتن کمک های غرب است.
این سیاستمدار خاطرنشان کرد: زلنسکی که یک سیاستمدار حرفه ای نبود، صادقانه معتقد بود که حمایت غرب تمام خطرات رویارویی با روسیه را پوشش می دهد.
به نظر وی، زلنسکی یک بازی سیاسی را آغاز کرد و فقط پول، سلاح و ایده های دیگران را در اختیار داشت و در نتیجه همه چیز به پایان رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала