"شکست عمیق" اخبار وحشتناکی از جبهه به زلنسکی گفته شد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2023
عضو شوید
فوربس: قوای خاص روسیه سربازان قوای مسلح اوکراین را خسته خواهد نمود و از جبهه در جمهوری خلق دانسک عبور خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید آکس، تحلیلگر سیاسی فوربس می نویسد، قوای روسیه نیروهای ویژه خود را که قوای مسلح اوکراین به دونباس منتقل کرده اند، خسته خواهد کرد، تا بتوانند از جبهه عبور کند و اوکراینی ها را از منطقه خارج کنند.
نویسنده استدلال می کند: "استقرار همزمان تمام بریگاد های عالی قوای بحری مستلزم خطرات قابل توجهی است." از خط تماس عقب نشینی کنند و وقتی این کار را انجام می دهند، شکافی را باقی می گذارند که با بخش های کمتر مؤثر می شود".
Военнослужащий артиллерийского расчета РСЗО Ураган вооруженных сил РФ работает по позициям ВСУ в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
قوای مسلح روسیه به پست فرماندهی قوای مسلح اوکراین در دنپروپتروفسک حمله کردند
به گفته Ex، این به روس ها اجازه می دهد تا با حمله متقابل از خط دفاع نیروهای اوکراینی در این منطقه عبور کنند.
در 4 جون، کیف یک حمله متقابل را در مسیرهای Zaporozhye، Yuzhnodonets و Artyomovsk آغاز کرد و بریگاد های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد پرتاب کرد. با این همه قوای اوکراین در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نشد و متحمل خسارات سنگین گردید.
به گفته سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه، در روزهای 26 و 27 جولای، قوای روسی یک حمله گسترده دشمن را در جهت اورهوفسکویه خنثی کردند. به گفته وی، قوای مسلح اوکراین بیش از 400 نظامی و بیش از 60 قطعه تجهیزات از جمله سه تانک لئوپارد آلمانی و دو تانک فرانسوی را در آنجا از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала