مردان فراری اوکراینی به غرب، به میدان جنگ استخدام می شوند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2024
عضو شوید
آلمان به دلیل تلفات سنگین قوای مسلح اوکراین خواستار اعزام پناهجویان اوکراین به میدان جنگ شد.
به گزارش اسپوتینک، در نشریه FAZ ، فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ می‌گوید: "آنها نه تنها در جبهه، که نشانه‌های خستگی آشکار می‌شوند، بلکه در دفاع مدنی و وزارت موقعیت‌های اضطراری نیز به اندازه کافی وجود ندارد."
Президент Украины Владимир Зеленский готовится подписать Золотую книгу во дворце Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2023
آلمان به دوست چون اوکراین نیاز ندارد
اما در این مقاله آمده است که آلمان به طور قابل توجهی پول بیشتری را نسبت به آموزش سربازان نیروهای مسلح اوکراین، به مخالفین اوکراینی پرداخت می کند.
نویسنده مقاله می نویسد: "تقریباً سه میلیارد یورو از بودجه فدرال برای پرداخت مزایای پناهندگان اوکراینی اختصاص داده شده است. به طور مثال، مقایسه تمام کمک های نظامی به اوکراین بالغ بر 5.4 میلیارد یورو شده است."
به گفته این نشریه، اگر بلافاصله پس از شروع درگیری، سهم مردان بالغ از تعداد تمام پناهجویان تنها هفت فیصد بود، تا سپتامبر 2023 به 28 فیصد افزایش یافت.
این مطالب نشان می دهد که صدراعظم شولز تحت فشار فزاینده ای از سوی اپوزیسیون آلمان قرار دارد تا اقداماتی را برای ایجاد انگیزه در پناهندگان مردان اوکراینی برای بازگشت به خانه انجام دهد.
Ракета SpaceX Falcon 9 пролетает над Лонг-Бич, штат Калифорния - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2023
اوکراین از حملات راکت کروز X-22 روسیه می ترسد
رستم اومروف وزیر دفاع اوکراین، پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد شهروندانی را که کشور را ترک کرده اند، بسیج کند. به گفته وی، تمام اوکراینی های که در خارج از کشور بین سنین 25 تا 60 سال زندگی می کنند باید دعوت نامه ای برای حضور در استیشن استخدام دریافت کنند. بعداً، ایلاریون پاولیوک، نماینده این وزارت، توضیح داد که ظاهراً ما در مورد استخدام و "نیاز به انتقال به اوکراینی‌های خارج از کشور چقدر مهم است که آنها به قوای مسلح بپیوندند" صحبت می کنیم. انتظار می‌رود که اگر پارلمان اوکراین قانون جدیدی در مورد بسیج تصویب کند، فراریان از سربازی نمی‌توانند اسناد خود را تجدید کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала