آلمان به دوست چون اوکراین نیاز ندارد

© AP Photo / Matthias SchraderПрезидент Украины Владимир Зеленский готовится подписать "Золотую книгу" во дворце Бельвю в Берлине, Германия
Президент Украины Владимир Зеленский готовится подписать Золотую книгу во дворце Бельвю в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2023
عضو شوید
RS: سارا واگنکنشت اظهار داشته است که بهتر است مخالف حمایت از اوکراین باشیم.
به گزارش اسپوتنیک، مولی اونیل دیپلمات سابق، کارشناس اروپای مرکزی و روسیه طی مقاله ای برای مجله Responsible Statecraft گفت که سارا واگنکنشت، سیاستمدار آلمانی توانایی خود را در بیان ماهرانه موضع مخالف جنگ خود را نشان داد که از محبوبیت شخصی زیادی برخوردار است.
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس معتقد است: "او (واگنکنشت) که اغلب تنها مخالف موضع مسلط در مورد اوکراین در سیاست آلمان است، استدلال های ارائه می دهد که همیشه قانع کننده، خاص و مهمتر از همه بی طرفانه هستند."
اونیل اضافه کرد که فعلاً سارا واگنکنشت در آلمان سیاستمدار بسیار محبوب است. این تحلیلگر به گزارشات نظرسنجی روزنامه بیلد اشاره کرد که بر اساس آن این سیاستمدار پس از بوریس پیستوریوس وزیر دفاع و مارکوس سودر رئیس اتحادیه سوسیال مسیحی در سطر دوم قرار دارد.
این دیپلمات سابق همچنین خاطرنشان کرد که سبک سیاسی واگنکنشت به طور قابل توجهی او را از آلترناتیو برای آلمان (AfD) متمایز می کند. به گفته اونیل، علیرغم موضع مشابه در قبال روسیه، سیاستمداران AfD هنگام خطاب قراردادن رای دهندگان بر موضع ضد جنگ خود تأکید نمی کنند، در مقابل، محبوبیت واگنکنشت دقیقاً با سخنرانی های کوبنده او علیه حمایت از کی یف مرتبط است.
ماه قبل، سارا واگنکنشت، منتقد شرکت آلمان در تحویل تسلیحات به اوکراین و تحریم‌ها علیه روسیه، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حزب چپ را ترک می‌کند، جنبش جدید و در آینده، حزب خود را ایجاد می‌نماید که از "عقل سلیم و عدالت " حمایت خواهد کرد". بر اساس نظرسنجی ها، حدود 14 فیصد از آلمانی ها آماده حمایت از چنین حزبی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала