بلگورود هر روز بیش از 40 بار مورد حملات قوای اوکراین قرار می گیرد

© AP Photo / Dimitri MessinisБомбардировка Белграда силами НАТО
Бомбардировка Белграда силами НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
گلادکوف: قوای مسلح اوکراین روزانه 5 منطقه در منطقه بلگورود را با 45 گلوله گلوله باران کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف والی این منطقه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که قوای اوکراین طی 24 ساعت گذشته 45 گلوله به پنج منطقه سرحدی منطقه بلگورود تیراندازی کردند، بر علاوه، حملات با استفاده از پهپادهای کامیکازه نیز صورت گرفته است.
والی محل روز سه شنبه خلاصه ای درگیری 25 دیسامبر در این منطقه را در کانال تلگرام خود منتشر کرد. به گفته وی، قوای اوکراین طی 24 ساعت گذشته 5 شهرک مورد تیراندازی قرار گرفت که یکی از آنها پهپاد بود. علاوه بر این، حملات با استفاده از سه پهپاد کامیکازه نیز ثبت شد. منطقه بلگورود بیش از همه مورد اصابت قرار گرفت که 29 انداخت به آنجا رسید. در طول روز هیچ تخریبی رخ نداده اما دو غیرنظامی در منطقه شبکینسکی زخمی شدند.
گلادکوف نوشت: "در منطقه بلگورود، 22 انداخت توپچی به سمت روستای ژوراولوکا و 7 انداخت به سمت پوسته تلاشی Nekhoteevka شلیک شد."
وی تصریح کرد که در منطقه بوریسوف در حومه مزرعه لوزووایا رودکا، یک بیل مکانیکی مورد حمله دو پهپاد کامیکازه قرار گرفت. در منطقه ولوکونوفسکی، اندخت هاوان در حومه روستای استاری صورت گرفت. در منطقه کراسنویارژسکی، به گفته والی محل، حومه روستای نادژوکا مورد آتش سوزی قرار گرفت.
"در منطقه شهریShebekinsky، حومه مزرعه Maryino مورد حملات هاوان قرار گرفت که در نتیجه دو تن مجروح شدند. مردان با جراحات ناشی از انفجار مین به شفاخانه شهر شماره 2 شهر بلگورود منتقل شدند. رئیس منطقه خاطرنشان کرد که داکترها تمام کمک‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند و وضعیت مصدومان متوسط ​​ارزیابی می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала