رسانه های امریکایی اقدام متقابل جدید قوای مسلح اوکراین را بعید خواندند

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты. Архивное фото
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
NBC: به نقل از تحلیلگران نظامی گزارش می دهد که حمله متقابل جدید توسط قوای اوکراینی و پیشرفت خطوط دفاعی روسیه بعید است.
به گزارش اسپوتینک "در آغاز سال 2023، امیدهای زیادی وجود داشت که حمله متقابل بسیار مورد تبلیغ اوکراینی... تعادل را تغییر دهد. این اتفاق نیفتاد و چشم انداز پیشرفت در سال 2024 نیز بعید است. آنها (تحلیلگران نظامی) پیش‌بینی می‌کنند که درگیری‌های شدید احتمالا تا سال آینده ادامه خواهد داشت، اما بعید است که قوای کیف برای حمله متقابل جدیدی تلاش کنند." به گفته کارشناسان به نقل از شبکه تلویزیونی، روسیه در سال جدید به احتمال زیاد موقعیت خود را در سرزمین های که تحت کنترل خود درآورده است، تقویت خواهد کرد.
حمله متقابل اوکراین در 4 جون آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: "حمله متقابل" نه تنها متوقف شده است - "این یک شکست است." تا اوایل دسامبر، تلاش برای حمله به کیف بیش از 125000 کشته و زخمی به همراه داشت.
همانطور که پوتین در خط مستقیم دسامبر گفت، غرب هر آنچه را که وعده داده بود به اوکراین داد، و حتی بیشتر - در این مدت قوای مسلح روسیه 2.3 هزار ماشین محاربوی قوای مسلح اوکراین، از جمله 747 تانک، شوروی و غربی را منهدم کردند (لئوپارد AMX Challenger 2).
به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. به دلیل ناتوانی در ارائه موفقیت های نظامی به اوکراین که بودجه آن کاملاً به عایدات خارجی وابسته است، دریافت یارانه از غرب بسیار دشوارتر شده است. همانطور که پوتین گفت روسیه آماده مذاکره است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала