تعداد تلفات اسرائیل در عملیات زمینی غزه افشا شد

© AP Photo / Ariel SchalitИзраильские силы безопасности возле границы с сектором Газа
Израильские силы безопасности возле границы с сектором Газа  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2023
عضو شوید
تایمز اسرائیل خبر داده است که تعداد کشته شدگان قوای اسرائیل در این عملیات به 158 نفر رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از قوای مسلح اسرائیل گزارش داد که تعداد سربازان اسرائیلی از زمان آغاز عملیات زمینی علیه جنبش حماس فلسطینی در نوار غزه به 158 نفر افزایش یافته است.
پیش از این، این نشریه 152 کشته را گزارش کرده بود. بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل روز شنبه بار دیگر تاکید کرد که عملیات نظامی در نوار غزه تا رسیدن به همه اهداف ادامه خواهد داشت.
Военные армии Израиля на посту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
حمله بر قوای اسرائیل در غزه
گفته شده است: "قوائی مسلح اسرائیل از کشته شدن دو سرباز در جریان درگیری دیروز در جنوب نوار غزه خبر دادند و تعداد نظامیان کشته شده از آغاز حمله زمینی به غزه را به 158 نفر رساندند".
اسرائیل در 7 اکتوبر مورد حملات راکتی بی‌سابقه‌ای از نوار غزه به عنوان بخشی از عملیات سیل الاقصی که توسط شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، قرار گرفت. پس از این، نظامیان این سازمان وارد مناطق سرحدی در جنوب اسرائیل شدند و به سمت نظامیان و غیرنظامیان آتش گشودند و بیش از 200 گروگان را نیز به گروگان گرفتند. در اسرائیل، بر اساس آخرین گزارشات مقامات، حدود 1.2 هزار نفر کشته شدند که این تعداد شامل غیرنظامیان، نظامیان، شهروندان خارجی و کارگران می شود؛ همچنین گزارش شده است که بیش از 5 هزار نفر زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала