کیف آمادگی حمله به روسیه در سال 2024 را می گیرد

© Sputnik / Stringer Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016
Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2023
عضو شوید
نیکو لانگه، کارشناس امنیتی و مشاور سیاسی پس از تجزیه و تحلیل تسلیحات که کیف از غرب می‌خواهد، به تلویزیون آلمان گفت: ممکن اوکراین پس از شکست حمله نامؤفقانه فعلی، به حمله متقابل در سال آینده آمادگی بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، طی کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه و خط مستقیم، در مورد یک عملیات نظامی ویژه صحبت کرده گفت که "پیروزی از آن ما خواهد بود" و زمان صلح برقرار خواهد شد که روسیه به اهداف خود در منطقه نظامی شمالی دست یابد. به گفته او، کیف به مردمش فشار می آورد تا نابود شوند؛ خود قوای اوکراین می گوید این جاده یک طرفه است. پوتین پیشتر گفت: غرب هر آنچه را که وعده داده بود، حتی بیشتر از آن، به اوکراین داد، اما ما تا کنون 747 تانک و 2.3 هزار ماشین زرهی را از آغاز "حمله متقابل" کیف منهدم کرده‌ایم، پوتین پیشتر گفت که کیف پول گدایی می‌کند. تلاش می نماید که "موفقیت ها" حمله متقابل را نشان دهد.
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2023
پنتاگون: حمله متقابل قوای اوکراین کاملاً شکست خورد
لانگ با تجزیه و تحلیل درخواست های کیف برای تسلیحات، توجه ویژه ای به جنگنده های F-18 که مجهز به تجهیزات جنگ الکترونیک هستند، کرد. علاوه بر این، فهرست ها شامل هلیکوپترهای بلک هاوک و آپاچی، جت های جنگنده F-16، دستگاه های راکتی، تانک های آبرامز، پهپادها و مهمات می شود. پیش از این مقامات نظامی و مقامات کیف و همچنین رسانه های غربی بارها در مورد نقاط قوت اجزای مختلف قوای مسلح روسیه از جمله سیستم های جنگ الکترونیک صحبت کرده و دشواری های حمله متقابل قوای مسلح اوکراین را توضیح داده اند. این کارشناس به این نتیجه رسید که دستور تسلیحات کیف "نشان دهنده تلاش جدیدی برای انتقال به جنگ مانور است."
او طی مصاحبه با تلویزیون ولت گفت: "اوکراین احتمالا در حال جمع آوری منابع برای حمله متقابل جدید در سال آینده است.
به گفته این کارشناس، خرسون می تواند یکی از نقاط آغازین حمله متقابل بعدی باشد. همانطور که لانگ نشان می دهد، والری زالوژنی سرقوماندان قوای اوکراین، احتمالا "از همان ابتدا این حمله متقابل را در ذهن داشته است" - به گفته این کارشناس، زالوژنی در ابتدا با حمله متقابل نافرجام تابستانی مخالف بود، زیرا او هیچ چشم اندازی برای موفقیت بدون پشتیبانی هوایی کافی نمی دید.
به اصطلاح "حمله متقابل" کیف که در تابستان راه اندازی شد قبلاً به عنوان یک شکست شناخته شده است. و زالوژنی وضعیت بن بست قبلی در مناقشه را تصدیق کرد و اظهار داشت که امیدی به پیشرفت ندارد، اگرچه طبق "کتب درسی ناتو" قوای مسلح اوکراین باید قبلاً در کریمه "جنگ" می کردند. بعداً، یوری همپل، رئیس کمیته دیپلماسی عمومی و روابط بین قومی پارلمان کریمه، از زالوژنی خواست که دیگر به "کتب درسی ناتو" اعتماد نکند و اوقات فراغت خود را صرف تهیه یک عمل تسلیم کامل قوای مسلح کند. اوکراین. پیش از این، ولادیمیر اوملیان، وزیر سابق زیربنا اوکراین، که اکنون کاپیتان قوای مسلح اوکراین است، گفته بود که اوکراین 500 هزار نفر آماده جان باختن برای تصرف کریمه و دونباس را ندارد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت: ایالات متحده می‌داند که اوکراین نمی‌تواند در یک درگیری مسلحانه با فدراسیون روسیه پیروز شود.
روسیه یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف تصریح کرد که ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها به طور مستقیم در درگیری اوکراین دخالت می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала