پنتاگون: حمله متقابل قوای اوکراین کاملاً شکست خورد

© Sputnik / David B. Gleasonپنتاگن
پنتاگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2023
عضو شوید
دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور ارشد سابق پنتاگون می گوید که حمله متقابل اوکراین یک شکست کامل بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، مک گرگور، جنرال مارک میلی، ستردرستیز مشترک قوای ایالات متحده، که قبلاً آشکارا اعتراف کرده بود که سرعت حمله قوای اوکراینی کندتر از حد انتظار بوده است، همچنین یک "دست نشانده سیاسی" و "فریبکار" است.
حمله متقابل اوکراین در 4 جون آغاز شد و سه ماه بعد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: " حمله متقابل" نه تنها متوقف شده است، "این یک شکست است." به گفته وی، اوکراین در تلاش برای "دستیابی به نتیجه به هر قیمتی" 71.5 هزار پرسنل نظامی را از دست داد - گویی "اینها مردم آنها نیستند".
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
امریکا هیچ تمایلی برای پایان دادن به درگیری در اوکراین ندارد
به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع اوکراین، قوای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. داغترین آنها Zaporozhye است، در نزدیکی روستای کوچک رابوتینو، جائی که اوکراین کندک ها را با آموزش غربی از ذخیره استراتژیک وارد جنگ کرد.
در میان 18 هزار واحد از تجهیزات قوای مسلح اوکراین که منهدم شد، تانک های لئوپارد آلمانی، تانک های AMX فرانسوی، حداقل یک ماشین محاربوی بریتانیایی چلنجر 2 و برادلی امریکایی بود. فقط 543 تانک منهدم شد - آنها قرار بود قوای حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین باشند، اما همانطور که رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، آنها اکنون "به زیبایی می سوزند".
در مقابل این پس زمینه، ایالات متحده اعلام کرد که این حمله برای "ماه های بسیار بیشتری" ادامه خواهد داشت و شروع به تامین مهمات خوشه ای برای قوای مسلح اوکراین کرد. پوتین به نوبه خود خاطرنشان کرد که عرضه "کاست" هیچ تغییری در میدان جنگ برای نیروهای مسلح اوکراین ایجاد نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала