امریکا هیچ تمایلی برای پایان دادن به درگیری در اوکراین ندارد

© Sputnik / Нэнси Сисель /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2023
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در این سازمان در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت، که ایالات متحده هیچ تمایلی برای پایان دادن به درگیری در اوکراین ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در این سازمان در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ایالات متحده تمایلی برای پایان دادن به درگیری در اوکراین ندارد، ایالات متحده از آن به سود خود کار می گیرد.
به گفته وی، این واقعیت که ایالات متحده "عروسک باز" واقعی رژیم کی یف است، مایکل میلی رئیس ستاد ارتش امریکا این موضوع را روز دوشنبه هنگامی که خبرنگاران سی بی اس را به اتاقی دعوت کرد، که در آن وضعیت در میدان نبرد به صورت بلادرنگ با استفاده از ماهواره ها رصد می شود، به وضوح بیان کرد.
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
واسیلی نبنزیا: ما نمی توانیم به دالر اتکا کنیم
در همان زمان، همانطور که نبنزیا گفت، جنرال این واقعیت را پنهان نکرد که امریکایی ها همه این داده ها و همچنین موقعیت اشیاء در عقب روسیه را به کیف منتقل می کردند.
نبنزیا گفت: "بنابراین واشنگتن هیچ تمایلی برای پایان دادن به این جنگ ندارد. جنگی که همچنین به امریکایی‌ها اجازه می‌دهد تا به نحو شایسته‌ای ثروتمند شوند".
او اضافه کرد: "ما پیش از این در نشست های پیشین خود درباره ای سودهای شگفت انگیز شرکت های غربی و این واقعیت صحبت کرده ایم که بخش قابل توجهی از بودجه اختصاص داده شده به اوکراین از قلمرو ایالات متحده و سایر حامیان غربی رژیم کی یف خارج نمی شود. شواهد زیادی دال بر فساد بی پیشینه در این امور بوده است".
کیف تلاش می کند شکست ضد یورش را به گردن غرب بیاندازد
نماینده دائم روسیه در این سازمان در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: کیف التماس جنگ افزار می کند تا شکست ضد یورش را به گردن غرب بیاندازد.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در این سازمان در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت که رژیم کی یف تلاش می کند شکست به اصطلاح ضد حمله را به گردن کشورهای غربی بیندازد.
نبنزیا گفت: "رژیم کی یف با فشار مضاعف و گستاخی نامتعارف برای تسلیحات جدید التماس می کند و تلاش می کند کشورهای غربی را به دلیل شکست آشکار به اصطلاح ضد حمله ای که از ابتدای ژوئن انجام شده است، مقصر بداند".
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در 4 جون آغاز شد و سه ماه پس از آن، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: "ضد یورش" نه تنها متوقف شده است، بلکه "این یک شکست است".
به گفته وی، در تلاش برای "دستیابی به نتیجه به هر قیمتی"، اوکراین 71.5 هزار پرسنل نظامی را از دست داد - گویی "اینها مردم آنها نیستند".
به گفته سرگئی شایگو، وزیر دفاع اوکراین، نیروهای مسلح اوکراین در هیچ یک از مناطق به اهداف خود نرسیدند. داغترین آنها زاپروژیا است، در نزدیکی روستای کوچک رابوتینو، جایی که اوکراین تیپ/لواهای هایی را با آموزش غربی از ذخیره راهبردی وارد جنگ کرد.
در میان 18 هزار واحد از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین که نابود شد، تانک های لئوپارد آلمانی، تانک های AMX فرانسوی، حداقل یک خودروی جنگی انگلیسی چلنجر 2 و برادلی امریکایی بود. تنها 543 تانک نابود شد - آنها قرار بود نیروی حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین باشند، اما همانطور که رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، آنها اکنون "به زیبایی می سوزند". در مقابل این پس‌زمینه، ایالات متحده اعلام کرد که این حمله "ماه‌های بسیار بیشتری" ادامه خواهد داشت و شروع به تأمین مهمات خوشه‌ای برای نیروهای مسلح اوکراین کرد. پوتین به نوبه خود خاطرنشان کرد که عرضه "کاست" چیزی را در میدان جنگ برای نیروهای مسلح اوکراین تغییر نداد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала