- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یک موشک توچکا-یو اوکراینی بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون شد

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий с переносным зенитным ракетным комплексом «Игла» на БТР-80 на всеармейском конкурсе «Чистое небо-2018»
Военнослужащий с переносным зенитным ракетным комплексом «Игла» на БТР-80 на всеармейском конкурсе «Чистое небо-2018» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2023
عضو شوید
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک موشک توچکا-یو اوکراینی را بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه‌های پدافند هوایی وظیفه یک موشک تاکتیکی توچکا-یو اوکراینی را بر فراز پیرامون بلگورود سرنگون کردند.
این بخش خاطرنشان کرد: "بامداد امروز تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه با استفاده از موشک تاکتیکی توچکا-یو متوقف شد".
Осколки боеприпаса, найденные после обстрела ВСУ по поселку Теткино Курской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به 70 گلوله در پیرامون بلگورود شلیک کردند
در میانه ای نومبر، نیروهای مسلح اوکراین توچکا-یو را در حومه روستای روونکی بلگورود آزاد کردند که به هفت خانه، سه خودرو و یک کارخانه و همچنین یک خط برق آسیب رساند.
از 11 اپریل 2022، سطح بالایی از خطر تروریستی (زرد) در سراسر منطقه بلگورود ایجاد شده است. نیاز به معرفی آن ناشی از تشدید اوضاع در مرز اوکراین و روسیه و افزایش فعالیت نیروهای مسلح اوکراین در مناطق مرزی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала