- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به 70 گلوله در پیرامون بلگورود شلیک کردند

© Sputnik / Press Service of the Governor of the Kursk Region /  مراجعه به بانک تصاویر Осколки боеприпаса, найденные после обстрела ВСУ по поселку Теткино Курской области
Осколки боеприпаса, найденные после обстрела ВСУ по поселку Теткино Курской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین برای دومین روز پیاپی نزدیک به 70 گلوله به پیرامون بلگورود شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار پیرامون بلگورود در کانال تلگرامی اش، شمار گلوله های شلیک شده از اوکراین در سراسر قلمرو پیرامون بلگورود برای دومین روز پیاپی را نزدیک به 70 گلوله گفته است.
فرماندار خلاصه ای از شلیک ها در 5 دسمبر در پیرامون بلگورود را منتشر کرد. ارتش اوکراین در جریان 24 ساعت گذشته هر 7 شهرداری مرزی منطقه را گلوله باران کرده و 68 گلوله از جمله سه دستگاه از هواپیماهای بدون سرنشین شلیک کرده است. یک روز پیش 72 گلوله شلیک شده بود.
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن نظامیان اوکراینی در حال تسلیم به ارتش روسیه از سوی توپخانه ای اوکراین + ویدیو
به گفته رئیس پیرامون بلگورود، روز سه شنبه پهپادها نیز سرنگون شدند و ورود دو فروند پهپاد FPV ثبت شد. آخرین بار اطلاعات مربوط به نابودی هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز منطقه در 30 نومبر بود.
گلادکوف نوشت: "در منطقه بلگورود، 6 گلوله توپ به سوی روستای ژوراولوکا، 10 گلوله به روستای ناوموفکا، 3 گلوله توپ به روستای کراسنی خوتور شلیک شد. همچنین در نائوموفکا و کراسنی خوتور، یک بمب از یک دستگاه منفجره پرتاب شد. پهپاد در این شهرک ها آسیبی وارد نکردند، سامانه پدافند هوایی بر فراز منطقه 3 فروند پهپاد از نوع هواپیما را سرنگون کرد و پس از ریزش آوار در روستای رپنویه، یک خودروی سواری و یک خط برق ویران شد".
وی تصریح کرد، که در منطقه بوریسوف، پیرامون کشتزار لوزووایا رودکا سه بار با هاوان گلوله باران شد. در منطقه والویسکی، در مجموع 9 گلوله هاوان به سوی روستاهای لوگاچوکا و وریگووکا شلیک شد.
به گفته فرماندار، در منطقه ولوکونوفسکی، پیرامون کشتزار استاری 6 بار از یک هاوان گلوله باران شد. در منطقه گریورونسکی، در پیرامون روستای پروز، 19 ورود ثبت شد.
رئیس منطقه تصریح کرد: در منطقه کراسنویارژسکی دو گلوله توپ در پیرامون روستای رپیاخوفکا شلیک شد. "در منطقه شهری شبکینسکی در روستای نوایا تاولژانکا، یک مهمات تکه تکه شده از یک پهپاد پرتاب شد. 3 گلوله خمپاره به سوی روستای پانکوف، 2 گلوله خمپاره به سوی روستای لنینسکی و روستای موخین شلیک شد. در روستای سریدا، ورود دو هواپیمای بدون سرنشین FPV ثبت شد."
یادآوری می کنیم، که از 11 اپریل 2022، سطح بالایی از خطر تروریستی (زرد) در سراسر منطقه بلگورود ایجاد شده است. ضرورت معرفی رژیم به دلیل تشدید اوضاع در مرز اوکراین و روسیه و افزایش فعالیت نظامی اوکراین در مناطق مرزی است. طول مرز اوکراین با منطقه بلگورود 350 کیلومتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала