- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پسکوف: کاهش کمک های غرب و آمادگی کیف برای گفت وگو پیوندی به یکدیگر ندارند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عضو شوید
کاهش کمک غرب به اوکراین و آمادگی کیف برای گفت وگو پیوندی با یکدیگر ندارند، برای روسیه مهمترین چیز دستیابی به هدف هایش است و اگر مخالفان احتمال گفت و گو را رد کنند، عملیات ویژه ادامه می یابد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا کیف پیشنهادی برای گفت و گو با در نظر گرفتن کاهش کمک های غرب به اوکراین ارائه کرده است، گفت: "این پیوندی به آن ندارد".
او اضافه کرد: "یک بار دیگر تکرار می کنم، مهمترین چیز برای ما رسیدن به اهدافمان است. البته دستیابی به این اهداف از راه های سیاسی و دیپلماتیک ترجیح داده می شود. و زمانی که غرب و اوکراینی ها این روش ها را رد کنند، عملیات نظامی ویژه ادامه می یابد".
Осколки боеприпаса, найденные после обстрела ВСУ по поселку Теткино Курской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین نزدیک به 70 گلوله در پیرامون بلگورود شلیک کردند
کنگره ایالات متحده هنوز درخواست دولت برای 61 میلیارد دالر برای اوکراین را تایید نکرده است و ممکن است تا پایان سال که بودجه تخصیص یافته پیشین به پایان برسد، این کار را انجام ندهد. کاخ سفید اعتراف کرد، که پشتیبانی نکردن ایالات متحده باعث می شود که متحدان در پشتیبانی بیشتر آنها از کیف شک کنند.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال از سوی رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. وی خاطرنشان کرد، که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود؛ روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشته بود؛ خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شده بود که امکان پاسخگویی با ابزارهای دیگر غیرممکن بود".
به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی روبرو شده است، در حالی که ائتلاف در همین حال، با وجود اعتراضات مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала