هواپیمای حامل پوتین را 4 فروند سوخو-35 تا ابوظبی همراهی کردند و تا ریاض همراهی خواهند کرد + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Выступление пилотажной группы ВКС России "Соколы России" на истребителях Су-35С. Архивноеф ото
Выступление пилотажной группы ВКС России Соколы России на истребителях Су-35С. Архивноеф ото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: در جریان پرواز به ابوظبی، 4 فروند سوخو-35S نیروی هوافضای روسیه، هیئت رئیسه رئیس جمهور روسیه را همراهی می‌کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس دولت روسیه گفت: در جریان همه ای پرواز تا فرود در ابوظبی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با جنگندهای سوخو-35S نیروی هوایی همراهی می شد.
Визит президента РФ В. Путина в ОАЭ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
ورود پوتین به ابوظبی + ویدیو
او گفت: "در جریان پرواز هواپیمای ریاست جمهوری پیش از فرود در ابوظبی، چهار جنگنده سوخو-35S نیروی هوافضای روسیه، رئیس دولت را همراهی می کردند. جنگنده های مذکور جنگ افزار های استاندارد کلاس های مختلف را حمل می کردند. پرواز سوخو-35S از یک فرودگاه عملیاتی در روسیه در شرایط سخت آب و هوایی همراه با باران شدید و بادهای تند برخاست. این جنگنده ها از سوی خلبانان درجه یک هدایت می شدند".
پسکوف خاطرنشان کرد: برای پشتیبانی هوایی از هواپیمای ریاست جمهوری، مجوزهای ویژه پرواز از کشورهایی که این هواپیما بر فراز قلمرو آنها پرواز کرده بود، اخذ شد. ما از همکاری این کشورها سپاسگزاریم.
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: به طور کلی هواپیماهای سوخو-35 در منطقه و خود امارات شناخته شده هستند و به طور سنتی علاقه بیشتری به این هواپیماها نشان داده اند.
در همین حال، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای نوشته است: "هر جنگنده روسی چهار موشک هوا به هوا را بر روی یک قلاب خارجی حمل می کرد. این هواپیماها به موشک های R-73 و R-77 مجهز هستند. به ویژه موشک های R-77 قادر به اصابت به اهداف هوایی در برد 110 کیلومتری هستند".
هواپیمای حامل پوتین از سوی جنگنده های سوخو-35S تا ریاض هم همراهی خواهند کرد
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به اسپوتنیک گفت: ایر فورس وان با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در کل مسیر، از جمله از ابوظبی به ریاض و در مسیر مسکو، از سوی جنگنده های روسی سوخو-35S همراهی خواهد شد.
پسکوف گفت: "بلی. همراهی در کل مسیر ارائه خواهد شد".
رئیس جمهور روسیه از ابوظبی به مذاکره در عربستان سعودی و سپس به مسکو خواهد رفت. رهبر روسیه قرار است روز پنجشنبه در پایتخت روسیه با رئیس جمهور ایران گفتگو کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала