ورود پوتین به ابوظبی + ویدیو

© Sputnik / POOL/Андрей Гордеев /  مراجعه به بانک تصاویر Визит президента РФ В. Путина в ОАЭ
Визит президента РФ В. Путина в ОАЭ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه برای یک دیدار رسمی امروز وارد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وارد ابوظبی، پایتخت امارات شد و در آنجا با محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
قرار است پوتین و آل نهیان درباره ای وضعیت و چشم انداز توسعه بیشتر همکاری های روسیه و امارات گفت وگو کنند؛ همچنین در دستور کار موضوعات بین المللی روان با تاکید بر وضعیت منطقه خاورمیانه خواهد بود.
این دومین نشست رهبران در سال روان خواهد بود؛ نشست پیشین در ماه جون در حاشیه مجمع بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ برگزار شد که در آن امارات متحده عربی در جایگاه افتخاری "کشور مهمان" حضور داشت.
رهبر روسیه را یک هیئت نماینده ویژه شامل سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه، آندری بلوسف معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه، دنیس مانتوروف رئیس وزارت صنعت و تجارت، الکساندر نواک معاون نخست وزیر، رئیس از بانک مرکزی الویرا نابیولینا، یوری بوریسوف رئیس روسکاسموس، الکسی لیخاچف رئیس روس اتوم، کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه همراهی می کند. در این هیئت نمایندگانی از جامعه بازرگانی نیز حضور دارند. پوتین پس از گفت و گوها در ابوظبی راهی ریاض می شود و قرار است با محمد بن سلمان آل سعود، ولیعهد و رئیس شورای وزیران عربستان سعودی دیدار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала