پوتین: تاکنون هشت واحد اس-300 به تاجیکستان تحویل داده شده است

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Пусковые установки ЗРК зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе
Пусковые установки ЗРК зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2023
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه گفت، که روسیه تاکنون هشت پرتابگر اس-300 را به تاجیکستان ارسال کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار روز چهارشنبه با دولت خاطرنشان کرد، که در جریان مذاکرات با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان که هم اکنون در سفر به روسیه به سر می برد، مسائل مربوط به تامین امنیت عمومی را بررسی کرده است.
Президент РФ Владимир Путин и президент Таджикистана Эмомали Рахмон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
پوتین در دیدار با رحمان: ما درباره ای مسائل امنیتی و وضعیت افغانستان گفت و گو خواهیم کرد
پوتین تصریح کرد، که فدراسیون روسیه در زمینه تشکیل یک سیستم دفاع هوایی مشترک یکپارچه کار زیادی با کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی انجام داده است.
پوتین گفت: "آنچه مربوط به تاجیکستان است و آنچه رئیس جمهور تاجیکستان دیروز و امروز در صبحانه کاری مطرح کرد، مربوط به اقداماتی است که ما در این راستا انجام می دهیم. ما پیش از این دو لشکر از سامانه‌های دفاع هوایی اس-300 خود را به تاجیکستان تحویل داده‌ایم. اینها هشت پرتابگر هستند".
یادآوری می کنیم، که دیروز امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان به روسیه وارد شد و پس از آن با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و روی موضوعات سیاسی از آن میان امنیت در مرزهای افغانستان و تاجیکستان گفت و گو کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала