برگزیده ای از سخنان پوتین درباره ای درگیری فلسطین-اسرائیل در نشست مجازی بریکس

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: تصاویری از عملیات بدون بیهوشی برای کودکان در غزه احساسات خاصی را برمی انگیزد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که ویدیوهای عملیات بر روی کودکان بدون بیهوشی در غزه احساسات خاصی را برمی‌انگیزد.
رئیس جمهور در نشست بریکس درباره مسئله حل و فصل فلسطین و اسرائیل گفت: "وقتی می بینید که چگونه بدون بیهوشی بر روی کودکان عمل می شود، احساسات خاصی را برمی انگیزد".
Огонь и дым поднимаются из зданий после израильских авиаударов по городу Газ, Палестина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2023
لحظه به لحظه، درگیری های اسرائیل-فلسطین،هدف قراردادن 250 سنگر حماس از سوی اسرائیل + ویدیو و نگاره ها
پوتین: جلوگیری از گسترش جغرافیای مناقشه فلسطین و اسرائیل مهم است
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: جلوگیری از گسترش جغرافیای درگیری فلسطین و اسرائیل و حفظ صلح شکننده بین ادیان در منطقه مهم است.
پوتین در جریان اجلاس فوق العاده بریکس برای بحث در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل گفت: "مهم است، من با همکار برزیلی خود موافقم، جلوگیری از کشاندن سایر کشورها به جنگ در خاورمیانه و هرگونه گسترش جغرافیای مناقشه، و همچنین حفظ صلح شکننده بین ادیان است".
پوتین: توقف های بشردوستانه در نوار غزه برای آزادی گروگان ها ضروری است
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که توقف های بشردوستانه در نوار غزه برای آزادی گروگان ها ضروری است.
پوتین در نشست بریکس گفت: "اجازه دهید تاکید کنم که چنین مکث های بشردوستانه خوب است، اما آتش بس کامل بهتر است و این برای ادامه تلاش ها برای آزادی گروگان ها و تخلیه غیرنظامیان و شهروندان خارجی از نوار غزه ضروری است".
پوتین: وظیفه فوری دستیابی به یک آتش بس بلندمدت فلسطین و اسرائیل است
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که اکنون وظیفه فوری دستیابی به یک آتش بس بلندمدت بین فلسطین و اسرائیل است.
پوتین در جریان اجلاس فوق العاده بریکس برای بحث در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل گفت: "فوری ترین کار دستیابی به یک آتش بس واقعی طولانی مدت و پایدار است".
پوتین: به دلیل خرابکاری در تصمیمات سازمان ملل، فلسطینی ها با احساس بی عدالتی تربیت می شوند
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان نشست فوق العاده بریکس درباره مناقشه فلسطین و اسرائیل گفت: به دلیل خرابکاری در تصمیمات سازمان ملل، بیش از یک نسل از فلسطینی ها با احساس بی عدالتی بزرگ شده اند و اسرائیل نمی تواند امنیت کشور خود را تضمین کند.
پوتین گفت: "به دلیل خرابکاری تصمیمات سازمان ملل که به وضوح ایجاد و همزیستی مسالمت آمیز دو کشور مستقل و مستقل اسرائیل و فلسطین را فراهم می کند، بیش از یک نسل از فلسطینیان در فضای بی عدالتی نسبت به مردم خود پرورش یافته اند. و اسرائیلی ها نمی توانند امنیت کشور خود را به طور کامل تضمین کنند".
پوتین: روسیه تماس‌هایی را درباره ای مسائل فلسطین در چارچوب بریکس آغاز خواهد کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه در سال آینده در دوران ریاست بر برجام، قصد دارد تماس‌هایی را درباره حل و فصل فلسطین و اسرائیل آغاز کند.
پوتین در نشست فوق العاده بریکس که از طریق لینک ویدئویی و به وضعیت نوار غزه اختصاص داشت، گفت: "ما ادامه بحث در برجام در مورد توسعه بیشتر رویارویی فلسطین و اسرائیل را بسیار مفید می دانیم. اگر مخالفتی وجود نداشته باشد، همکاران عزیز، در دوره ریاست آتی روسیه انجمن در سال آینده، تماس های احتمالی از جمله از طریق ویدئو کنفرانس را در مورد این موضوع آغاز خواهیم کرد".
پوتین به تلاش کشورهای خاورمیانه در حل مناقشه فلسطین و اسرائیل اشاره کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تلاش های کشورهای خاورمیانه برای تثبیت وضعیت و موضع ثابت کشورهای بریکس در مورد راه حل پایدار برای مناقشه فلسطین و اسرائیل اشاره کرد.
پوتین در نشست بریکس گفت: "شرکت همکارانی از کشورهای خاورمیانه در نشست امروز ما که امسال دعوتنامه ای برای عضویت کامل در بریکس دریافت کردند، بسیار مهم است. با استفاده از این فرصت، مایلم با احترام به تلاش آنها برای عادی سازی اوضاع اشاره کنم و به ویژه منظورم برگزاری "اجلاس صلح" در مصر و اجلاس اضطراری اسلامی در عربستان سعودی است".
به گفته رئیس جمهور روسیه، این نکته قابل توجه است که همه کشورهای بریکس در مورد نیاز به دستیابی جمعی به حل و فصل طولانی مدت و پایدار مشکل فلسطین و اسرائیل، مواضع مشابهی دارند.
پوتین: وضعیت نوار غزه نشان می دهد که امریکا می خواهد میانجیگری را در انحصار خود درآورد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان نشست فوق‌العاده سران بریکس با موضوع این مناقشه گفت: وضعیت نوار غزه نشان می‌دهد که ایالات متحده در تلاش است تا میانجیگری در حل و فصل فلسطین و اسرائیل را در انحصار خود درآورد و جلوی اقدامات چهارجانبه میانجی‌گران را بگیرد.
پوتین گفت: "همه این رویدادها در واقع پیامد مستقیم تمایل ایالات متحده به انحصار کارکردهای میانجیگری در حل و فصل فلسطین و اسرائیل و بسته کردن فعالیت‌های میانجی‌گران بین‌المللی چهارجانبه خاورمیانه است".
به گفته او، تاریخ "به وضوح غیرقابل تحمل بودن و ضد بهره‌وری تلاش‌های فردی برای بریدن گره فلسطین را نشان داده است".
پوتین در نشست بریکس: مرگ هزاران نفر در نوار غزه نگران کننده است
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، که مرگ هزاران نفر در نوار غزه، اخراج گسترده مردم و فاجعه انسانی باعث نگرانی است.
پوتین در نشست بریکس درباره حل و فصل فلسطین و اسرائیل گفت: "مرگ هزاران نفر، اخراج دسته جمعی غیرنظامیان و فاجعه انسانی در حال آشکار شدن (در نوار غزه) مایه نگرانی شدید است".
پوتین: موضع فدراسیون روسیه درباره ای نوار غزه ثابت است و ماهیت فرصت طلبانه ندارد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: موضع روسیه درباره ای نوار غزه، ماهیت ثابت و غیر فرصت طلبانه دارد؛ مسکو بر حل و فصل دیپلماتیک این مشکل اصرار دارد.
پوتین در نشست بریکس گفت: "موضع روسیه ثابت و غیر فرصت طلبانه است. ما خواستار تلاش مشترک جامعه بین‌المللی با هدف تنش‌زدایی، آتش‌بس و یافتن راه‌حل سیاسی برای مناقشه فلسطین و اسرائیل هستیم و کشورهای بریکس و کشورهای منطقه می‌توانند نقشی کلیدی در این کار ایفا کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала