روسیه قاطعانه تروریزم را محکوم می کند و مخالف مبارزه غیر موثر با آن است

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы "3+3" для Южного Кавказа в Тегеране
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2023
عضو شوید
لاوروف:ما باید بر سر میز مذاکره بنشینیم و در مورد ایجاد کشور فلسطین به توافق برسیم.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: بلافاصله پس از توقف درگیری ها در نوار غزه، باید بر سر میز مذاکره نشست و بر سر تشکیل کشور فلسطین به توافق رسید.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2023
لاوروف: فلسطین و اسرائیل باید به حقوق بشر احترام بگذارند
لاوروف گفت: میخواهیم موضع خود را تأیید کنم. ما قاطعانه تروریزم را در هر شکلی را محکوم می کنیم، اما همچنین قاطعانه با کشورهای مخالف هستیم که با تروریزم از روش های استفاده می کنند که قوانین بین المللی بشردوستانه را به شدت نقض می کند. بمباران بی رویه مناطق مسکونی، شفاخانه ها، کودکستان ها، که منجر به هزاران شهروند بی گناه از جمله هزاران کودک جان خود را از دست می دهند.
لاوروف طی نشست خبری در مسکو گفت: در درازمدت، این مشکل تنها با ایجاد یک کشور فلسطینی که در تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل پیش بینی شده است، قابل حل است و هر چه حل این موضوع بیشتر به تعویق بیفتد، تضمین ثبات دشوارتر خواهد شد. بنابراین، ما موضع خود را در مورد لزوم عدم تأخیر تأیید می کنیم." و بلافاصله پس از توقف جنگ و برآورده شدن نیازهای بشردوستانه ساکنان نوار غزه، لازم است پای میز مذاکره بنشینیم بر سر ایجاد یک کشور فلسطینی توافق کنیم.
وی همزمان اعتراف کرد که "وضع بسیار پیچیده است".
لاوروف توضیح داد که "اگر به نقشه نگاه کنید، از سرزمین‌های که باید در آن کشور فلسطین ایجاد شود، به‌ویژه در کرانه باختری باقی مانده است. آنجا در نتیجه اقدامات یکجانبه مقامات اسرائیل، شهرک‌های ایجاد نموده است که که توسط هیچ کشوری در جهان قانونی به رسمیت شناخته نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала