لاوروف: فلسطین و اسرائیل باید به حقوق بشر احترام بگذارند

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2023
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد هر دو طرف درگیری فلسطین و اسرائیل باید به حقوق بشر احترام گذاشته و و از توسل به زور بی هدف امتناع ورزند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه در پایان شورای وزیران خارجه کشورهای مستقل مشترک المنافع گفت: "همه بر این عقیده هستند که باید عاجل این درگیری متوقف گردد، حقوق بشر بین‌المللی رعایت شود، هیچ گونه اقدام تروریستی، توسل به زور بی‌رویه و بی هدف که بتواند بر غیرنظامیان هر دو طرف تأثیر بگذارد و باعث رنج و آسیب غیر نظامیان شود، مجاز نیست".
زخمی شدن 500 اسرائیلی/ شلیک 5000 راکت بر اسرائیل/ یورش جنگنده های اسرائیل بر فلسطین/ لحظه به لحظه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2023
اخبار لحظه به لحظه: ششمین روز درگیری بین فلسطین و اسرائیل + ویدیو و عکس
صبح روز 7 اکتوبر 2023 میلادی (شنبه) اسرائیل مورد حمله راکتی بی سابقه ای از سمت نوار غزه قرار گرفت. سرویس مطبوعاتی قوای اسرائیل اعلام کرد که بیش از 3 هزار راکت به سوی این کشور پرتاب شده است. علاوه بر این، رزمندگان حماس پس از حملات راکتی گسترده، به مناطق سرحدی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند. شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس روز شنبه از آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل خبر داد. به دنبال ارتش اسرائیل نیز آغاز عملیات آهنین علیه حماس در نوار غزه را اعلام کرد. بنیامین نتانیاهو، صدراعظم اسرائیل خطاب به ملت، اعلان جنگ کرد و گفت کشور در وضعیت جنگی قرار دارد و دستور بسیج گسترده صادر شده است.
Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума РЭН-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2023
پوتین: بدون شواهد ایران را متهم به تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل می کنند
درگیری ها در کرانه باختری نیز رخ می دهد. در میان فلسطینی ها بیش از 1 هزار کشته و بیش از 5 هزار زخمی، در میان اسرائیلی ها - حداقل 1.2 هزار کشته و بیش از 3 هزار زخمی شدند. قطعات القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کردند که ده ها سرباز و افسر اسرائیلی را اسیر کرده اند. میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت: روسیه از اسرائیل و فلسطین می خواهد آتش بس را اعلام کنند و به پشت میز مذاکره بازگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала