- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اوکراین به طور سیستماتیک در سال 1937 فرو می رود

© Sputnik / Valeriy MelnikovБывший премьер-министр Украины Николай Азаров отвечает на вопросы журналистов на пресс-конференции в Москве
Бывший премьер-министр Украины Николай Азаров отвечает на вопросы журналистов на пресс-конференции в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2023
عضو شوید
اوکراین به طور سیستماتیک در سال 1937 به دلیل محکومیت ها و بازرسی های سرویس امنیتی اوکراین فرو می رود.
به گزارش اسپوتنیک، میکولا آزاروف، نخست وزیر پیشین اوکراین گفت، که اوکراین به طور سیستماتیک وارد سال 1937 می شود، شهروندان به دلیل محکومیت ها و بازرسی های سرویس امنیتی اوکراین (SBU) متقاعد می شوند که در ترس و بی اعتمادی دائمی زندگی کنند.
پیش از این، نشریه Strana.ua گزارش داده بود، که سرویس تاکسی آنلاین اوکراینی اوکلون/ Uklon عملکردی را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد از "موضعیت ضد اوکراینی" راننده شکایت کنند.
Здание Службы безопасности Украины (СБУ) в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وخامت پیوندها بین سرویس‌های اطلاعاتی اوکراین و غرب
آزاروف در شبکه اجتماعی نوشت: "اوکراین به طور سیستماتیک در سال 1937 فرو می رود. به دلیل محکومیت ها و بازرسی های بعدی توسط سرویس امنیتی اوکراین، اوکراینی ها مجبور به زندگی در ترس و بی اعتمادی دائمی هستند. فقط به ارزش چت بات "e-Enemy" نگاه کنید (e-Enemy - ed.)... با کمک آن می توانید علیه همسایگان خود شکایت بنویسید، موقعیت جغرافیایی را علامت گذاری کنید، عکس و شرح "جنایت" را پیوست کنید. اکنون فرصت شکایت از یک راننده تاکسی با موضع "ضد اوکراینی" را اضافه کرده ایم".
به گفته آزاروف، رهبران در موضوع شکایات به احتمال زیاد ساکنان کیف خواهند بود که "مکرراً خود را با تمام شکوه خود در این زمینه نشان داده اند".
همانطور که نخست وزیر پیشین خاطرنشان می کند، پایتخت و منطقه قبلاً در بین "محکومیت های زبانی" مقام اول را به خود اختصاص داده اند - ظاهراً او معتقد است که همه به اصطلاح میهن پرستان و رادیکال ها در پایتخت جمع شده اند.
آزاروف خلاصه کرد: "آینده ای بدون میل به زندگی".
نظرسنجی انجام شده توسط موسسه بین المللی جامعه شناسی کیف (KIIS) در ماه اکتوبر نشان داد که شهروندان اوکراینی تبعیض بر اساس زبان را رایج ترین شکل نقض حقوق بشر در این کشور می دانند. پس از کودتا در اوکراین، مقامات این کشور نه تنها علیه تاریخ اتحاد جماهیر شوروی، بلکه علیه هر چیزی که با روسیه و زبان روسی مرتبط است شروع به مبارزه کردند. در سال 2019، رادای ورخوونا قانون "در مورد اطمینان از عملکرد زبان اوکراینی به عنوان زبان دولتی" را تصویب کرد. این بدان معناست که شهروندان باید از اوکراین در تمام زمینه های زندگی استفاده کنند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، پیشتر اعلام کرده بود که مقامات اوکراینی سال‌هاست که روند روسی‌زدایی تهاجمی و همسان‌سازی اجباری را دنبال کرده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی تبعیض علیه اقلیت‌های ملی، به‌ویژه علیه مردم روسیه را نادیده می‌گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала