کارشناس: اروپا مدت هاست استقلال خود را از دست داده است

© AP Photo / Virginia MayoФлаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото
Флаги США и Евросоюза на здании Европейского парламента в Брюсселе. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2023
عضو شوید
یک کارشناس مسائل سیاسی اروپا گفت، که اروپا مدت هاست استقلال خود را از دست داده و پیرو سیاست های امریکا شده است.
به گزارش اسپوتنیک، طارق عجیب، کارشناس مسائل اروپا، درباره اظهارات واسیلی نبنزی نماینده دائم روسیه در سازمان ملل مبنی بر اینکه غرب نمی‌خواهد سازمان ملل خواستار مجازات کسانی شود، که جریان نورد استریم را منفجر کردند، به اسپوتنیک عربی گفت: "غرب به انجام برخی تحقیقات محرمانه ادامه می دهد، اما در عین حال به خوبی می داند که چه کسی مسئول انفجار خط لوله گاز نورد استریم برای انتقال گاز روسیه به اروپا است".
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: خستگی در امریکا و اروپا به خاطر بار مالی اوکراین در حال افزایش است
او افزود: "کشورهای غربی سعی می کنند تمام حقیقت را دفن کنند و جنایتکاران را بپوشانند، هرچند مشارکت غرب که سیاست آن همچنان ماهیت استعماری دارد در خرابکاری انکارناپذیر است".
او در ادامه گفت: "اروپایی ها تمام حاکمیت خود را از دست داده اند، آنها کورکورانه از امریکایی ها در تمام تصمیمات خود پیروی می کنند، دستورالعمل های واشنگتن را دنبال می کنند، به ویژه بدون توجه به منافع شهروندان شان. آنها افکار عمومی را تحریف می کنند و روسیه را به عنوان "بدترین دشمن" در نظر سایر کشورها معرفی می کنند و این ایده را به ذهن مردم وارد می کنند و آنها را مجبور می کنند که به معنای واقعی کلمه تسلیم اراده خود شوند".
یادآوری می کنیم، که پس از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای اروپایی به پیروی از امریکا تحریم های زیادی را بر روسیه اعمال نمودند، که به جز به شهروندان شان دیگر چیزی عاید شان نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала