- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پسکوف: خستگی در امریکا و اروپا به خاطر بار مالی اوکراین در حال افزایش است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: در امریکا و اروپا، خستگی فزآینده و بار مالی اوکراین در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت، که ایالات متحده نمی‌تواند بی‌پایان از اوکراین پشتیبانی کند، این کشور مشکلات خود را دارد و در آنجا، مانند اروپا، از موضوع اوکراین و بار مالی خستگی فزاینده‌ای وجود دارد.
پسکوف در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" گفت: "هم در امریکا و هم در اروپا خستگی فزاینده ای از موضوع اوکراین وجود دارد، رژیم کیف باری سنگینی بر دوش آنها گذاشته اند".
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2023
پسکوف: پیوندهای روسیه و امریکا در سطح صفر است
بخشی از این مصاحبه از سوی روزنامه نگار تلویزیونی پاول زاروبین در کانال تلگرامش منتشر شد.
وی تصریح کرد، که این به معنای "تغذیه مالی رژیم اوکراین و تامین سلاح و مهمات" است.
پسکوف مطمئن است: "حتی کشورهای قدرتمندی از نظر اقتصادی مانند: ایالات متحده نمی توانند این کار را به طور نامحدود انجام دهند و مشکلات زیادی برای خود دارند و همه اینها در مقطعی به باری غیرضروری تبدیل می شود که دیگر قادر به تحمل آن نیستند".
غرب مدعی است که بخشی از پول اختصاص داده شده به اوکراین در حال دزدی است
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت، که شکایت غرب در حال افزایش است که بخشی از پول اختصاص داده شده به کیف در حال دزدی است، این نیاز به توضیح برای مالیه دهندگان دارد.
پسکوف در پخش برنامه مسکو کرملین پوتین که بخشی از این مصاحبه توسط پاول زاروبین، روزنامه نگار تلویزیونی در کانال تلگرامی اش منتشر شد، گفت: "آنها می‌دانند که بخشی از پولی که به اوکراین می‌دهند، به عبارت ساده، دزدیده شده است. این اعترافات همچنین در کنگره در طول مناظره ها و در کمیته ها شنیده می شود. و البته، آنها باید به نحوی برای رای دهندگان خود توضیح دهند که چرا سازوکار مناسبی برای هزینه کردن بودجه وجود ندارد، چرا چشم خود را بر این امر می بندند، چرا بحث تخصیص مبالغ جدید را مطرح می کنند. و به همین دلیل است که چنین موادی ظاهر می شوند. چه کار دیگری باید بکنند؟".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала