پسکوف: پیوندهای روسیه و امریکا در سطح صفر است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: روسیه و ایالات متحده مسئولیت ویژه ای در قبال ثبات راهبردی و جهان دارند، در غیر این صورت، گفت و گوها باید به مرور زمان از سر گرفته شود.
به گزارش اسپوتنیک، یمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه می گوید: پیوندهای روسیه و ایالات متحده در حد صفر و حتی زیر صفر است، با این حال، از آنجایی که دو کشور مسئولیت ویژه ای در قبال ثبات جهانی و راهبردی دارند، به هر طریقی، گفت وگو باید به مرور زمان از سر گرفته شود.
Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден  во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2023
تماس رئیسان جمهور روسیه و امریکا با تمایل و آمادگی متقابل امکان پذیر است
پسکوف در مصاحبه با خبرنگار تلویزیونی پاول زاروبین گفت: "پیوندها در حد صفر است و من می گویم حتی زیر صفر. اما از آنجایی که هم امریکا و هم ما مسئولیت ویژه ای در قبال ثبات جهانی و ثبات راهبردی داریم، به هر طریقی، در طول زمان، باید این گفتگو را از سر بگیریم".
فدراسيون روسيه نسبت به مداخله امريكا در امور داخلی خود واكنش آشتی ناپذيری نشان می دهد
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، که روسیه امروز به مداخله امریکا در امور داخلی خود واکنش ناسازگاری نشان می دهد.
پسکوف در مصاحبه با خبرنگار تلویزیونی پاول زاروبین گفت: "ما پیش از این درباره ای دخالت در امور داخلی با یکدیگر متفاوت صحبت می کنیم. آنچه پیش از این به آن توجه کافی نشان ندادیم - اکنون کاملاً غیرقابل تطبیق به آن واکنش نشان می دهیم. این را می‌توان هم در روحیه رئیس‌جمهور و هم در دستوراتی که می‌دهد احساس کرد و البته همه اینها محقق خواهد شد".
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، امریکا و کشورهای اروپایی تحریم های شدیدی بالای روسیه اعمال کردند و تاکنون بیش از ده ها میلیارد جنگ افزار به اوکراین فرستاده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала