اردوغان نتانیاهو را پوپولیست خواند

© Sputnik / Sergei Bobylev  /  مراجعه به بانک تصاویر 16 سبتمبر 2022. الرئيس التركي رجب طيب أردوغان في اجتماع في شكل موسع لرؤساء الدول المشاركة في منظمة شنغهاي للتعاون (SCO) ، ورؤساء الدول المراقبة في منظمة شنغهاي للتعاون ، ورؤساء الدول المدعوة ورؤساء المنظمات الدولية المدعوة.
16 سبتمبر 2022. الرئيس التركي رجب طيب أردوغان في اجتماع في شكل موسع لرؤساء الدول المشاركة في منظمة شنغهاي للتعاون (SCO) ، ورؤساء الدول المراقبة في منظمة شنغهاي للتعاون ، ورؤساء الدول المدعوة ورؤساء المنظمات الدولية المدعوة.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2023
عضو شوید
اردوغان نتانیاهو را پوپولیست خواند که حمایت مردم اسرائیل را از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل را پوپولیست خواند و گفت که حمایت مردم اسرائیل را از دست داده است.
رهبر ترکیه پس از بازگشت از آستانه به خبرنگاران گفت: نتانیاهو مردی است که حمایت شهروندان خود را از دست داده است و مخالفت مردم اسرائیل را نسبت به خود برانگیخته است. او می‌خواهد با استناد به تورات و استفاده از اصطلاحات مذهبی از قتل‌های جمعی خود حمایت کند. کاری که این مرد انجام می‌دهد صرفاً یک اقدام است. دولت اسرائیل به طور سیستماتیک خانه ها، خیابان ها، مشاغل و فضای زندگی فلسطینی ها را غصب می کند. اسنادی امضا می شود که به آنها حق زندگی نمی دهد. اشغال گسترده شده است و اشغالگرانی به نام شهرک نشینان در فلسطین مستقر شده اند.
Lavrov ve Fidan'ın Moskova'daki görüşmesi başladı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2023
انتقاد وزیر خارجه ترکیه از استانداردهای دوگانه ای اروپا درباره ای اوکراین و اسرائیل
به گفته وی، در اروپا "تاریخ استانداردهای دوگانه، بی‌اصولی و بی‌قانونی نوشته می‌شود".
رهبر ترکیه تاکید کرد که "...چه چیزی باعث می شود به اجساد نوزادانی که پشت سر هم ردیف شده اند توجه نکنند؟ چه چیزی اروپا را آنقدر کور می کند که بمب هایی را که روی غزه فرو می ریزد را نبیند؟ این چه نوع وظیفه ای است که باعث می شود او متوجه انتقام های زشت و غیرانسانی نشود؟ اگر خدای ناکرده فردا در فلان کشور اروپایی چنین کشتاری رخ دهد، اتحادیه اروپا بسته به اینکه وظیفه ای در قبال عامل قتل عام داشته باشد یا نه، موضع گیری می کند. ما به خوبی می دانیم که در گذشته در بوسنی و سربرنیتسا در قلب اروپا چه اتفاقی افتاده است و چگونه کشورهای اروپایی مانند امروز سکوت کرده و چشمان خود را بر این کشتار بسته اند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала