وزارت تحصیلات عالی گروه طالبان: برای دانشجویان بازگشته از پاکستان زمینه تحصیل را فراهم می کنیم

© AP Photo / Fareed KhanАфганские семьи ждут посадки в автобусы, чтобы отправиться на родину, в Карачи, Пакистан
Афганские семьи ждут посадки в автобусы, чтобы отправиться на родину, в Карачи, Пакистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2023
عضو شوید
وزارت تحصیلات عالی طالبان می‌گوید‌، که برای دانشجویان و آموزگاران برگشت‌کننده از پاکستان زمینه ادامه آموزش و کار را بربنیاد هدایت رهبری این گروه فراهم می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آماج، بر پایه گفته‌های سخن‌گوی وزارت تحصیلات عالی طالبان این گروه آماده است بربنیاد اسناد، دانش‌جویانی که از ادامه تحصیل در پاکستان باز‌می‌مانند زمینه آموزش را در دانشگاهای خصوصی و امارتی‌ (دولتی) مساعد کنند.
Афганские беженцы прибывают на грузовиках из Пакистана на афгано-пакистанскую границу Торхам в провинции Нангархар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2023
بیرون کردن مهاجران از پاکستان؛ گیر ماندن هزاران نفر در آن‌سوی گذرگاه‌های تورخم و چمن
در پی اعلام بیرون کردن مهاجران بی‌اسناد افغانستان از پاکستان، ادارات مختلف گروه طالبان اعلام آماده‌گی برای ایجاد فرصت‌های مساعد برای برگشت‌کننده‌گان نموده‌اند.
یادآوری می کنیم، که با چیرگی گروه طالبان‌ هزاران دانش‌جو و آموزگار در افغانستان از ادامه آموزش و کار بازمانده و مجبور به ترک کشور و مهاجرت به کشورهای همسایه به ویژه ایران و پاکستان شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала