جبهه مقاومت: شش طالب را در نورستان کشتیم و ۱۵ طالب به ما پیوستند/ یک فرمانده ما شهید شد

© @https://twitter.comحمله ناکام طالبان به دوآب نورستان
حمله ناکام طالبان به دوآب نورستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2023
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی نوشت: شش طالب تروریست در ضد یورش نیروهای جبهه مقاومت ملی در نورستان به هلاکت رسیده و ۱۵ طالب دیگر با سرگروه شان به صف مقاومت پیوستند .
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان امروز یکشنبه با نشر دومین خبرنامه نامه اش نوشت: "در ضد یورش رزمندگان جبهه مقاومت ملی در برابر یورش گروه تروریستی طالبان که شب‌گذشته، شنبه، ۶ عقرب، بالای خانه یکی از فرماندهان جبهه مقاومت ملی واقع در دره "بجگل" شهرستان/ولسوالی دو‌آب ولایت نورستان انجام شد، شش طالب تروریست به هلاکت رسیدند".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2023
جبهه مقاومت: سه طالب را در تخار کشتیم
این جبهه افزوده است: "این درگیری ساعت شش و نیم شام آغاز گردید و تا صبح یک‌شنبه، ۷ عقرب به‌طور پراکنده جریان داشت. در این درگیری‌ها شماری از نیروهای گروه تروریستی طالبان زخمی شدند".
این جبهه درباره ای تلفات نیروهای این جبهه افزوده است: "متأسفانه فرمانده محب یکی از فرماندهان شجاع جبهه مقاومت ملی نیز به شهادت رسیده است".
در پایان پیام این جبهه آمده است: "جنگجویان گروه طالبان تروریست پس از تقبل تلفات از ساحه فرار کرده و یک فرمانده محلی این گروه با پانزده تن از افرادش به صف نیروهای مقاومت ملی پیوستند. همچنان دو واسطه نظامی دشمن نیز در درگیری‌های شب گذشته منهدم گردیده است".
یادآوری می کنیم، که در جریان دو روز جبهه مقاومت از سه یورش نیروهای این جبهه در سه ولایت خبر داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала