نخست‌وزیر سابق بریتانیا می‌خواهد مجری تلویزیون شود

© AFP 2023 / Bertrand GuayПремьер-министр Великобритании Борис Джонсон
Премьер-министр Великобритании Борис Джонсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2023
عضو شوید
نخست وزیر سابق بریتانیا جانسون اعلام کرد که از سال آینده به عنوان یک مجری تلویزیونی فعالیت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا، بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا، اعلام کرد که از سال آینده به عنوان مجری و تحلیلگر برنامه های سیاسی، به شبکه تلویزیونی جی‌بی نیوز (GB News) ملحق خواهد شد.
جانسون در یک پیام ویدئویی که توسط این کانال منتشر شد، گفت: "خوشحالم که اعلام کنم به زودی در "جی‌بی نیوز" به شما ملحق خواهم شد. این کانال تلویزیونی جدید و فوق العاده را معرفی خواهم کرد. دیدگاه های من در مورد همه این موارد: … چگونه با همه این چالش ها روبرو شده ایم. فرصت های عظیمی که پیش روی ما قرار دارد."
این کانال خاطرنشان می کند که سال آینده نخست وزیر سابق برنامه جدیدی را برای "نمایش قدرت بریتانیا در سراسر جهان" ایجاد و ارائه خواهد کرد و نقش کلیدی در پوشش این کانال از انتخابات عمومی بریتانیا و انتخابات ایالات متحده در سال آینده خواهد داشت. او به عنوان سازنده، مجری و مفسر برنامه عمل خواهد کرد.
Премьер-министр Великобритании Борис Джонсон выступает на пресс-конференции на Даунинг-стрит в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2023
نگرانی مقامات بریتانیا از کاهش کمک به اوکراین
این اولین حمله جانسون به کار رسانه‌ای از زمان کناره گیری از سمت نخست وزیری در سال 2022 نیست. در ماه جون مشخص شد که بوریس جانسون بار دیگر با عدم دریافت مجوز رسمی برای کار به عنوان مقاله نویس برای دیلی میل، قوانین وزارتخانه را نقض کرده است. این قوانین همه نخست‌وزیران سابق را ملزم می‌کند که در طی دو سال پس از ترک سمت، قبل از تصدی پست جدید، از کمیته مشورتی انتصاب‌های تجاری (آکوبا) تأییدیه بگیرند. جانسون نیم ساعت قبل از اعلام عمومی، انتصاب جدید را به کمیته اطلاع داد.
در عین حال، رسانه های بریتانیایی خاطرنشان کردند که جانسون برای دومین بار این دستور را نقض کرده است: در سال 2018، او پس از استعفای خود از مقام وزیر خارجه بریتانیا، بدون اجازه رسمی، شروع به نوشتن یک مقاله در روزنامه تلگراف کرد. برای این کار، او سالانه 275 هزار پوند دریافت می کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала