قوای روسیه با توپ های محاربوی متحرک "مالوا" مجهز میشود + ویدئو

© Photo / Ministry of Defense of the Russian Federationتوپ محاربوی متحرک "مالوا"
توپ محاربوی متحرک مالوا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
عضو شوید
قوای روسیه برای اولین با توپ های متحرک عصری خودکششی مالوا مجهز می گردد.
به گزارش اسپوتنیک، کمپنی نظامی تخنیک روسی مجموعه ای از هویتزرهای خودکششی مالوا با شاسی چرخدار را به وزارت دفاع تحویل داد.
سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی گزارش داد که Rostec اولین پارتی دستگاهای توپ خودکششی Malva را با یک شاسی چرخدار به وزارت دفاع تحویل داد.
این شرکت گفت: "روستک اولین توپخانه های خودکششی مالوا 152 میلی متری را برای نیروهای مسلح ارسال کرده است.

همانطور که اشاره شد، این سلاح متحرک است، می تواند به طور اتومات انواع مهمات را انداخت کند و در حالتی عمل نماید که چندین انداخت به طور همزمان به هدف برسد.

سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی گزارش داد که Rostec اولین پارتی از واحدهای توپخانه خودکششی Malva را با یک شاسی چرخدار به وزارت دفاع تحویل داد.
Atags во время огневых испытаний - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
حملات قوای توپچی روسیه علیه اوکراین در شمال دونتسک+ویدیو
ازدویف طی بیانیه مطبوعاتی گفت: "این یک سلاح مدرن و قدرتمند است که با آن می‌توانید تقریباً هر جسمی را با مرمی‌های تکه‌شکن شدید انفجاری در برد بیش از 24 کیلومتر نابود کنید".
"Malva" بر اساس شاسی BAZ با آرایش چرخ 8x8 ایجاد شد. پایه آن قادر است 1100 کیلومتر را در جاده های عمومی بدون سوخت گیری طی کند و به لطف سیستم چهار چرخ متحرک و موتور قدرتمند دیزلی می تواند شرایط خارج از جاده را به خوبی پشت سر بگذارد.
سرعت فیر هویتزر بیش از هفت انداخت در دقیقه و ظرفیت مهمات آن تا 30 گلوله است.
"مالوا" برای نابودی محل قومانده، تاسیسات دفاعی، توپخانه، دستگاه های راکت انداز و هاوان، دستگاه های دافع هوا، قطار ماشین های محاربوی و پرسنل دشمن طراحی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала