حملات قوای توپچی روسیه علیه اوکراین در شمال دونتسک+ویدیو

© Photo / DRDO, Government of IndiaAtags во время огневых испытаний
Atags во время огневых испытаний - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2023
عضو شوید
قوای توپچی روسیه از جمله با استفاده از توپ های خودکششی "گیاتسینت 2 اس 5" به طور فعال با قطعات توپچی اوکراین در شمال جمهوری خلق دونتسک می جنگد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را یک افسر عالی رتبه توپچی با علامت تماس "بازیکن هاکی" اعلام کرد.
وی گفت: "اکنون هدف برنامه ریزی شده را با سه فیر به سنگر قوای توپچی دشمن انجام دادیم، می دانیم که آنها از آنجا با ثبات کار می کنند، ر آنها را هدف قرار دادیم، هدف نابود شد".
به گفته این افسر روس، روزانه حداکثر ده حمله باید انجام شود، میانگین مصرف برای یک هدف در صورت که در نظر گرفتن کامل شرایط تیراندازی غیرممکن باشد، تا ده فیر و برای سرکوب توپخانه دشمن، تا پنج فیر است.
Боевая работа расчетов гаубиц Д-30 в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2023
قوای توپچی روسیه سه تعرض اوکراین را خنثی کرد+فلم
این منبع گفت: "اکنون ما در نزدیکی خط تماس کار می کنیم و تا سه کیلومتری به دشمن نزدیک می شویم تا به طور موثر روی توپخانه کار کنیم. هر چه به هدف نزدیک تر باشد، دقیق تر است."
به گفته وی، انداخت به سوی توپخانه دشمن با کمک پهپادها تدقیق می شود.
افسر روس خاطرنشان کرد: اخیراً یک کراب (Krab) (نوعی توپخانه خودکششی) ساخت چک را با کمک پهپاد منهدم کردیم و هشت فیر به سوی آن صورت گرفت.
پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که گروه جنوبی قوای مسلح روسیه در جهت دونتسک 145 سرباز اوکراینی و همچنین دو دیپو مهمات و شش عدد تجهیزات از جمله یک رادار ضد آتشبار امریکاییAN TPQ-50 را منهدم کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала