شمار کشته شدگان تیراندازی امریکا به 18 نفر رسید/ تیرانداز آزاد است

© AP Photo / John MinchilloПолиция на месте стрельбы в Бруклине, Нью-Йорк
Полиция на месте стрельбы в Бруклине, Нью-Йорк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
عضو شوید
برپایه ای داده های به روز شده، 18 نفر در تیراندازی دسته جمعی در مین، امریکا کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، جانت میلز، فرماندار این منطقه گفت: برپایه ای داده های به روز شده، 18 نفر بر اثر تیراندازی در ایالت مین امریکا جان خود را از دست دادند.
وی روز پنجشنبه در یک نشست خبری گفت: "18 نفر جان خود را از دست دادند و 13 نفر زخمی شدند".
تیراندازی دسته جمعی در مین همچنان آزاد است
جانت میلز، فرماندار منطقه، پنجشنبه گفت: عامل مظنون تیراندازی دسته جمعی در شهر لویستون امریکا در ایالت مین آزاد است و مقامات از شهروندان می خواهند تحت هیچ شرایطی به او نزدیک نشوند.
میلز در جریان این نشست گفت: "ما همچنان از شهروندان می‌خواهیم تا در شرایطی که دائماً در حال تغییر هستند، از راهنمایی‌های مجری قانون فدرال و محلی پیروی کنند. تحت هیچ شرایطی به (تیرانداز مورد ادعا) نزدیک نشوید".
او تایید کرد که تیرانداز هنوز در حال گریز است و پولیس ایالتی در جستجوی آن است. این مقام همچنین گفت، که مقامات مین هنوز از انگیزه جنایتکار اطلاعی ندارند و اقدامات خود را با مقامات فدرال هماهنگ می کنند.
Сотрудники экстренных служб рядом с фурой, в которой были обнаружены тела мигрантов в Техасе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2023
اسپوتنیک توضیح می دهد
قتل بیگناهان در امریکا
روز پنجشنبه، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا دستور داد پرچم‌ها در ساختمان‌های دولتی، ساختارهای نظامی و نمایندگی‌های دیپلماتیک برای عزاداری برای قربانیان تیراندازی در مین به حالت نیمه افراشته درآیند.
فرد مسلح پیش از این در سه مکان مختلف از جمله یک مرکز خرید و یک بار در لویستون، مین تیراندازی کرده بود.
این یورش بیش از هر حادثه خشونت‌آمیز دیگری در سال 2023 در ایالات متحده کشته شده است.
پولیس به دنبال یک رابرت کارت خاص به ظن دست داشتن در تیراندازی است، اما هنوز آماده شناسایی او به عنوان مظنون نیست. به گزارش ای بی سی نیوز، کارت یک مربی اسلحه است که مشکلات روانی دارد و پیش از این تهدید به یورش کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала