گریه کاپیتان تیم ملی کرکت پاکستان پس از شکست در برابر افغانستان

© AP Photo / Anjum NaveedPakistan's Babar Azam walks back to pavilion after his dismissal during the third and final one-day international cricket match between Pakistan and West Indies at the Multan Cricket Stadium, in Multan, Pakistan, Sunday, June 12, 2022.
Pakistan's Babar Azam walks back to pavilion after his dismissal during the third and final one-day international cricket match between Pakistan and West Indies at the Multan Cricket Stadium, in Multan, Pakistan, Sunday, June 12, 2022. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2023
عضو شوید
کاپیتان پیشین تیم ملی کرکت پاکستان می گوید، که کاپیتان کنونی تیم ملی این کشور پس از باخت به افغانستان گریه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جیو نیوز، محمد یوسف کاپیتان پیشین تیم ملی کرکت پاکستان گفت، که شنیده است که بابر اعظم کاپیتان کنونی پس از شکست در برابر افغانستان در مسابقات جام جهانی مردان ۲۰۲۳ در روز دوشنبه گریه کرده است.
یوسف با ابراز نگرانی از این بازیکن پرکار که در صدر جدول رده بندی ICC قرار دارد، گفت، که او و کل ملت در این مرحله دشوار پشت بابر ایستاده اند.
در دیداری که در 23 اکتوبر بین پاکستان و افغانستان برگزار شد، تیم افغانستان کارکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و با 8 ویکت بر تیم ملی پاکستان پیروز شد.
راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
واکنش شخصیت های شناخته شده در مورد اولین برد کرکت افغانستان در مقابل پاکستان
در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، بابر به طرز آشکاری ناامید و مأیوس شد و نگرانی های خود را بیان کرد.
یوسف هنگام صحبت در یک شبکه تلویزیونی خصوصی گفت: "کنفرانس مطبوعاتی را با دقت تماشا کردم که در آن بابر بسیار نگران به نظر می رسید، شنیدم که گریه کرده است".
وی افزود: "نتیجه یک مسابقه نباید به یک فرد نسبت داده شود، بلکه باید به عنوان یک تلاش جمعی با مشارکت کل تیم و کادر فنی تلقی شود".
بازیکن پیشین تیم ملی کرکت پاکستان گفت، که پاکستان باید از بابر و تیم پشتیبانی کند زیرا آنها هنوز از مسابقات بیرون نشده اند. "باخت بخشی طبیعی از بازی است و همه ما باید در این دوران سخت از بابر پشتیبانی کنیم. همه ما درد را احساس می کنیم و این چیزی است که هر بازیکنی از آن رنج می برد".
یوسف همچنین به برخی زمینه‌ها برای بحث جدی اشاره کرد، از جمله کارکرد کم پاکستان در برابر افغانستان و کارکرد توپ‌زنان آن‌ها. او اشاره کرد، که به نظر می رسد تیم ترس از دست دادن یا از دست دادن ویکت ها را دارد. او گفت: "درباره بابر اعظم و دیگر بازیکنان نمی دانم به چه فکر می کنند".
بابر در کنفرانس پس از بازی کارکرد ضعیف تیم را در زمین بازی که منجر به شکست تحقیرآمیز جام جهانی 2023 مقابل افغانستان در ورزشگاه چیدامبارم چنای شد، توبیخ کرد. بابر به خاطر سومین باخت متوالی خود در این رویداد بزرگ در حال انجام، کارکردهای پایین تر از حد نصاب در بخش های بولینگ و فیلدینگ را مقصر دانست.
کاپیتان پاکستان در حالی که اعتراف کرد، که تیم پس از باخت امروز "غمگین" است، گفت: "بازیکنان در حین زمین بازی غافل هستند [...] نمی دانند به چه چیزی فکر می کنند".
او گفت: "ما در بولینگ و فیلدینگ [بخش‌ها] عملکرد خوبی نداشتیم" و همچنین اذعان کرد، که "اسپینرها در اوورهای میانی خوب توپ نمی‌زدند و فشار [به اندازه کافی] [بر ضرب‌زنان افغانستانی ها] وارد نمی‌کردند".
این بازیکن 29 ساله همچنین هرگونه "فشار کاپیتانی اضافه" را رد کرد و گفت، که هر دو جنبه مسئولیت خود را از یکدیگر جدا نگه می دارد. هیچ حقیقتی وجود ندارد که [تیم] پس از باخت هند تحت فشار باشد".
کاپیتان پاکستان اضافه کرد: "برنامه‌های [بازی] ما موفقیت‌آمیز نیست [...] هر آنچه که برنامه‌ریزی کنیم، به‌طور کامل اجرا نمی‌شود". بابر همچنین پیروزی تاریخی افغانستان را شادباد گفت و بر تعهد خود برای پیروزی در مسابقات باقی مانده جام جهانی تاکید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала