واکنش شخصیت های شناخته شده در مورد اولین برد کرکت افغانستان در مقابل پاکستان

© Photo / Afghanistan Cricket Board FBراشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان
راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
تجربه اولین برد تیم کرکت افغانستان در مقابل پاکستان.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی کرکت افغانستان در نخستین مسابقه از سه بازی بیست آوره با پاکستان در شهر شارجه در امارات متحده عربی، تیم کریکت کشور پاکستان را با تفاوت شش ویکت شکست داده و نخسین پیروزی‌اش را در مسابقات بین‌المللی در مقابل این تیم تجربه کرد.
نظرات ادارت و مفسران مختلف در رابطه با این بازی:
بی بی سی: "تیم ملی کرکت افغانستان در یک مسابقه تاریخی پاکستان را شکست داد."
رئیس جمهور اسبق افغانستان محمد اشرف غنی در توییتر خطاب به راشید خان، کپتان تیم ملی کرکت نوشت: "پیروزی تان مبارک باشد!"
داکتر عبدالله عبدالله، رئیس پیشین شورای عالی مصالحه: "تیم ملی کرکت افغانستان امروز در مسابقه کرکت بیست اوره بین المللی تیم پاکستان را شکست داد.برای تیم ملی آرزوی موفقیت های بیشتر دارم."
ایمل پسرلی: "در پیروزی دیروز، البته بازیکنان درخشیدند و شایسته تمجیدهای زیادی هستند. اما دو افغان دیگر به خاطر داوری حرفه ای فوق العاده شان در این بازی فراموش شدند چون هیچ اشتباهی مرتکب نشدند و در نهایت علیرغم همه فشارها درخشیدند و فرصت گلایه به کسی را ندادند. احمد شاه پکتین و بسم الله شینواری مهارت های حرفه ای عالی خود را در صحنه بین المللی به نمایش گذاشتند و امیدواریم روزی آنها را در بین داوران نخبه ای سی سی ببینیم. آنها بهتر از بسیاری هستند، اما به اندازه دیگران حامی ندارند. این را چگونه ارزیابی میکنید؟"
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
کلوپ ویدیو
مگر پنجشیر از افغانستان نیست که "فتح" آن را با اتن جشن گرفتند + ویدیو
جمیله ظریف: "خدایا با برکت ماه مبارک رمضان بود که چنین پیروزی بزرگی را در برابر دشمن دیدیم، از این بابت بسیار سپاسگزاریم.از شما قهرمانان متشکرم که دیدار این روز را نصیب ما کردید."
ضیاءالحق امرخیل: "زنده باد قهرمانان!"ملی پوشان کشورمان در دیداری سخت با اشتیاق کامل پیروز شدند و رقیب پاکستانی خود را شکست دادند.این برد خوشمزه را به همه هواداران تبریک می گویم.قهرمانان!در هر زمینه ای موفق باشید.این شما هستید که باعث خنده بر لبان مردم رنج دیده خود می آورید."
کرکت بورد افغانستان: "ساخته شده از لاجورد؛ جوایز بهترین بازیکن برای مسابقات افغانستان و پاکستان!این جوایز بهترین بازیکنان سه مسابقه بین المللی T20 فعلی بین افغانستان و پاکستان است که از لاجورد افغانی ساخته شده است. لاجورد سنگ گرانبهایی است که هزاران سال در کوهستان های افغانستان باقی مانده و نمونه ای از قدرت، مبارزه و چابکی به شمار می رود.این جوایز منحصربفرد به بهترین بازیکنان در مسابقات بزرگ و تاریخی جاری به عنوان نمونه ای از میراث غنی فرهنگی افغانستان و توانایی و تعهد بازیکنان اهدا خواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала