امریکا به اسرائیل برای نسل کشی فلسطینیان کارت سفید می دهد

© AP Photo / Abed KhaledРаненые в больнице аль-Шифа после удара по больнице Аль-Ахли в Газе
Раненые в больнице аль-Шифа после удара по больнице Аль-Ахли в Газе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2023
عضو شوید
یک کارشناس مسائل فلسطین گفت: امریکا به اسرائیل برای نسل کشی فلسطینیان کارت سفید می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم المذون، کارشناس مسائل فلسطین، در مصاحبه با اسپوتنیک عربی درباره ای موضع روسیه در قبال مناقشه فلسطین و اسرائیل اظهار نظر کرد: فلسطین از تلاش‌های روسیه بسیار قدردانی می‌کند و در شرایطی که امریکا و اسرائیل مرتکب اعمال جنایتکارانه در برابر مردم فلسطین می‌شوند، بر آن تکیه می‌کند. مسکو در حال افشای تصویر واقعی واشنگتن و تل آویو، سیاست آنها برای نابودی غیرنظامیان و تضعیف امنیت کل منطقه است.
این کارشناس گفت: "ایالات متحده به اسرائیل کارت سفید می دهد تا مردم بی گناه را بکشد و مردم فلسطین را نسل کشی کند. مبارزه با حماس تنها بهانه ای برای کشتن میلیون ها فلسطینی است".
Протесты в Ливии после удара по больнице Аль-Ахли в Газе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2023
لحظه به لحظه؛ آخرین تحولات از سیزدهمین روز درگیری اسرائیل - فلسطین + ویدیو و تصاویر
او افزود: "در این زمینه، نقش روسیه بسیار مهم است، باید کلیدی باشد، به ویژه با توجه به این واقعیت که ایالات متحده تنها خود را به تشدید تنش در نوار غزه محدود نمی کند. رهبری امریکا می خواهد کل خاورمیانه را تجزیه کند، زیرا غارت منابع، تقویت حضور نظامی اش و ایجاد پایگاه های جدید به نفع آنهاست".
او در ادامه گفت: "و مقام های اسرائیلی به زیارتگاه های مسلمانان یورش می برند، سرزمین های فلسطینی را ویران می کنند و بیش از 5 هزار فلسطینی را به اسارت می گیرند. رویدادهای 7 اکتوبر واکنشی طبیعی به سیاست های ویرانگر اسرائیل بود. فلسطین و حماس زیر اشغال اسرائیل رنج می برند و از این رو حق مقاومت دارند. مهم این است که روسیه بتواند از کل منطقه در برابر نقشه های بیشتر ایالات متحده و سیاست های نازی اسرائیل نگهبانی کند".
یادآوری می کنیم، که صبح روز هفتم اکتبر ارتش اسرائیل اعلام کرد، که بیش از 3 هزار موشک شلیک شده است. جنگجویان حماس پس از یورش های موشکی گسترده، زیر نام طوفان القصی به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند. در پاسخ به این یورش ها ارتش اسرائیل اعلام وضعیت جنگی کرد و عملیاتی زیر عنوان شمشیر های آهنین براه انداخت. با گذشت 13 روز درگیری ها هنوز ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала