- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حمله راکتی اوکراین برشفاخانه ای در خرسون

© Sputnik / Victor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Город Изюм после обстрелов ВСУ
Город Изюм после обстрелов ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین در جریان حمله راکتی به شفاخانه ای در منطقه خرسون تمامی وسایل ترانسپورت صحی را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، آندره آلکسینکو، رئیس اداره منطقه خرسون در کانال تلگرامی خود گفت: نیروهای اوکراینی شبانه به شفاخانه منطقه ای مرکزی در آلشکی در منطقه خرسون حمله راکتی کردند، تمام وسایل پزشکی ویران شد و یک کلینیک سرپایی در قریۀ نوایا مایاچکا نیز مورد حمله قرار گرفت.
آلکسینکو نوشت: "شب گذشته پس از فاجعه با ویرانی شفاخانه ای در غزه، نازی‌های نیروهای مسلح اوکراین حملات هدفمند همزمان را به شفاخانه منطقه مرکزی آلشکی و یک کلینیک سرپایی در قریۀ نوایا مایاچکا انجام دادند. در شفاخانه منطقه مرکزی، راکت به پارکینگ حمل و نقل پزشکی اصابت کرد. 8 آمبولانس به طور کامل تخریب شد. اکنون هیچ وسیله ترانسپورت پزشکی برای کمک به مردم در شفاخانه وجود ندارد."
Палестинцы идут через обломки зданий, разрушенных в результате израильских авиаударов в городе Газа, 10 октября 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2023
بیش از 500 نفر در یورش اسرائیل به درمانگاهی در غزه جان باختند
ساختمان کلینیک سرپایی در نوایا مایچکا، جایی که آنها به ساکنان بسیاری از دهات منطقه کمک کردند، نیز ویران شد. وی خاطرنشان کرد که به طور معجزه آسایی تلفات جانی نداشته است. آلکسینکو کسانی را که این حمله را انجام دادند "فاشیست" خواند و گفت که مقامات مردم را بدون مراقبت صحی رها نمی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала